مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد

خودباوری و وحدت مهمترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تثبیت نظام جمهوری اسلامی، خودکفایی، خودباوری و وحدت از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی برای ما بود.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۷۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام تویسرکانی در یادواره 171شهید بخش خرقان از توابع شهرستان زرندیه با اشاره به اغاز جنگ تحمیلی و نقش رژیم بعث عراق در تحمیل این جنگ به ملت ایران گفت: رژیم بعث عراق با همراهی 44 کشور جنگ تمام عیاری را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

وی افزود: رشادت رزمندگان و از جان گذشتگی شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس مانع از این شد که دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تثبیت نظام جمهوری اسلامی، خودکفایی، خودباوری و وحدت از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی برای ما بود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان کرد: رزمندگان ایران در عملیات کربلای پنج از 16 کشور و در عملیات والفجر هشت از 11 کشور اسیر گرفتند که این نشان از حمایت همه‌جانبه سایر کشورها از عراق در جنگ تحمیلی بود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: همگان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول هستند و ما وظیفه داریم ابعاد مختلف جنگ را برای نسل جوان بازگو و آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما بایستی امانتدار شهدا و آرمان‌های آنان باشیم، گفت: پچمی که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برافراشته شده همچنان در تمام دنیا به اهتزاز درآمده و تا زمانی که این بیرق بالا باشد و به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) برسد وظیفه داریم که پاسدار خوبی برای این انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات