رئیس حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه تاکید کرد

تکیه بر قدرت بسیج بهترین راهکار برای رفع مشکلات کشور

رئیس حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه گفت: در جامعه امروزی اگر به جای تکیه بر دشمنان ، به قدرت بسیج و نیروی جوانان کشور تکیه کنیم شکست نخواهیم خورد.
کد خبر: ۸۷۸۶۰۷۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد سبزی در یادواره 14شهید محله امیرآباد شهرستان زرندیه با اشاره به اثرگذاری یادواره‌های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شناخت تفکر ، منش و منزلت شهدا رسالت تمامی اقشار مردم است چرا که شهدا تربیت یافتگان مکتب حسینی بودند و به معرفت رسیده بودند.

رئیس حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان ساوه تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، کمترین اقدامی است که در پاسداشت خون شهیدان و حفظ شأن و عظمت این عزیزان انجام می‌شود.

وی افزود: بهترین راه شناخت شهدا، توجه به آموزه‌های قرآنی در خصوص این عزیزان است چرا که در قرآن به زنده بودن شهدا تاکید شده است و ما هم باید باور داشته باشیم که شهدا زنده‌اند و ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند.

حجت‌الاسلام سبزی با تاکید بر مطالعه وصایای شهدا گفت: شناخت شهدا نیازمند داشتن بصیرت و معرفت است و امروز بهترین مسئله برای جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان در راستای شناخت شهدا،مطالعه وصایای آنان است.

رئیس حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ساوه تصریح کرد: عمل به وصایای شهدا کشور را در برابر توطئه دشمنان بیمه می‌کند چراکه شهدا سرمایه‌های کشور هستند.

وی افزود: تکلیف شناسی و وظیفه مهم ما این است که رهروی راستین راه شهیدان باشیم و در شرایط کنونی که دشمن موضع خود را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داده بایستی آگاهانه و با تعهد در صحنه دفاع از ارزش‌های اسلامی حاضر باشیم.

حجت‌الاسلام سبزی یادآور شد: جوانان و آحاد جامعه باید با بصیرت و هوشیاری کامل، متناسب با توطئه دشمنان برای دفاع جانانه از کشور طرح داشته باشند و مقتدرانه در سنگر اقتصادمقاومتی با هجمه سنگین اقتصادی دشمن بجنگند.

وی تصریح کرد: استکبارستیزی ویژگی بارز و مهم شهدا بود. در جامعه امروزی اگر به جای تکیه بر دشمنان ، به قدرت بسیج و نیروی جوانان کشور تکیه کنیم شکست نخواهیم خورد.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی نظیر مدیحه سرایی در وصف ائمه اطهار(ع) و شهدا و گلباران گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات