یادواره سرداران،یکصد شهید و 2 لاله گمنام و شهدای مدافع حرم شهر سریش آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۰۵۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امام جمعه قروه در مراسم معنوی یادواره سرداران،یکصد شهید و 2 لاله گمنام و شهدای مدافع حرم شهر سریش آباد که با حضور مسئولین؛ خانواده معظم شهدا، روحانیون، دانش آموزان، فرهنگیان و عموم مردم در سالن شهدای سریش آباد جمعه شب برگزار شد، گفت: شهدا افتخار آفرینانی هستند که با شجاعت های خود و با فداکاری ها و ایثار خود عزت و آزادگی را به ایران اسلامی بخشیدند.
 

حجت الاسلام حسن باباییان افزود: ما به واسطه شهدا امت پر ابهتی هستیم که ابرقدرت های عالم جرات تعدی به کشور ما را ندارند و امروز ما به واسطه حضور شهدا از امنیت و آرامش برخوردار هستیم.

 

وی با بین اینکه خون پاک شهدا عزت بخش بوده است خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی شکوه و آزادگی ملت ایران اسلامی را به تصویر کشید و هشت سال مقاومت و ایستادگی عظمت انقلاب اسلامی را نشان داد.

 
 
در این مراسم سید جواد هاشمی با سرودی غرور آفرین از عزت و سربلندی مردمان دیار مجاهدت های خاموش ترانه خواند و مصطفی اسدی از غیرت و شعور مردم غیورآباد سرود، اجرای گروه دانش آموزی سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
 
 
 
 
در بخش پایانی برنامه از خانواده های شهدا تجلیل شد اما به راستی چه زیباتر از اینکه خدا خود پاداش انانی است که جان را در راه رضای الهی و در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدا نموده اند؟.
 
 
 
 

 

 
 
ارسال نظرات