مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی یزد:
حجت الاسلام علی شیخ زاده در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد: دانشجویان بسیجی وظیفه دارند با بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های موجود از جمله فضای مجازی نسبت به روشنگری و آگاه سازی مردم دنیا به خصوص مسلمانان منطقه اقدام کنند و ...
کد خبر: ۸۷۸۶۰۳۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام علی شیخ زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی یزد در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیان داشت: دانشجویان انقلابی باید دید جهانی پیدا کنند و دغدغه روشنگری برای سایر مسلمانان و مردم جهان را داشته باشند.

حجت الاسلام شیخ زاده با اشاره به تاثیر پذیری مردم کشور های مختلف دنیا از انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مردم دنیا تشنه مفاهیم ناب اسلامی هستند و دشمنان ما تمام تلاش خود را می کنند تا از آشنایی مردم جهان با مفاهیم ناب اسلامی جلوگیری کنند و مدتهاست شاهد این هستیم که با دروغ پراکنی و جَو سازی رسانه ای مردم جهان را نسبت به دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران بدبین می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی یزد ادامه داد:علی رغم همه این دشمنی ها،در این سالها نقش جمهوری اسلامی ایران در بیداری مسلمانان جهان و دفاع از محور مقاومت و مظلومین دنیا بسیار مفید و غیر قابل انکار بوده و دشمنان ما ضربه های سختی را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی نیز وظیفه دارند با بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های موجود از جمله فضای مجازی نسبت به روشنگری و آگاه سازی مردم دنیا به خصوص مسلمانان منطقه اقدام کنند و در این عرصه نیز پیشگام باشند.

حجت الاسلام شیخ زاده خطاب به اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد اظهار داشت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی باید توجه ویژه ای به امر آگاه سازی و روشنگری برای مردم جهان و به طور خاص کشورهای همسایه داشته باشد؛ و تولید و نشر آثار مکتوب ویژه و یادداشت های تخصصی ترجمه شده به زبان های عربی و انگلیسی برای آن ها را در دستور کار خود قرار دهد و از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار گسترده این آثار به نحوی مطلوب استفاده کند.
ارسال نظرات