خبرهای داغ:
حاج آقاغفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج)در جمع فرماندهان بسیج قدیم و جدید ناحیه مقاومت لنجان که در کارخانه ذوب آهن اصفهان برگزار شد گفتند که بنا به گفته رهبر معظم انقلاب «بسیج یک نعمت الهی است و اگر شکر این نعمت را به جای نیاورید و این نعمت از دستتان گرفته شود مواخذه خواهید شد ».
کد خبر: ۸۷۸۶۰۰۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،مراسم گردهمایی فرماندهان رده های بسیج شهرستان لنجان به مناسبت سی وهفتیم سالروز بسیج با حضور فرماندهان بسیج قدیم و جدید ناحیه ، حوزه و پایگاههای شهرستان لنجان وهمچنین مسئولین شهرستان از جمله نماینده مردم شهرستان در مجلس مدیر عامل ذوب آهن و نمایند ه مردم شاهین شهر در مجلس به عنوان فرمانده قدیم ناحیه لنجان و با سخنرانی حاج آقا غفاری پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

در این مراسم ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت لنجان ضمن خیرمقدم گویی از فرمانده هان جدید و قدیم رده های بسیج این ناحیه از تشریف فرمایی شورای تامین و اداری شهرستان و نماینده محترم مردم شهرستان لنجان و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیر عامل ذوب آهن وحاج آقا غفاری پور تشکر نمود.

حاج آقا غفاری پور در خصوص بسیج و بسیجیان گفتند : بسیجیان عزیز امروز انقلاب نیاز به شما ها دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب امید شان به شما بشیجیان است و وقتی در جمع بسیجیان قرار می گیرد فرمایشاتی را بیان می نمایند که در جای دیگر مطرح نمی کنند. وبارها شده است شفارش شما بسیجیان را به دیگران و مسئولین می کنند و می گویند قدر این نعمت الهی را بدانید که بسیج نعمت الهی است واگر شکر این نعمت را به جای نیاورید و این نعمت از دستتان گرفته شود مواخذه می شوید .

ایشان اضافه کردنند : شکر نعمت بسیج این نیست که فقط اسم بسیج را بیاورید باید ببینیم که هر کجا یک بسیجی و یا فکربسیجی حضور دارد که می تواند گره های کور را باز کند از آن حمایت کرد.

درپایان مراسم از فرماندهان نخبه تجلیل به عمل آمد و لوح یادبود توسط مسئولین به آنان اهدا شد .


ارسال نظرات
پر بیننده ها