دیدار مجموعه اردویی سپاه کربلا با خانواده شهید سالخورده

مجموعه اردویی سپاه کربلا با خانواده شهید محمدتقی سالخورده در منزل پدر وی در روستای شهاب‌الدین نکا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۴۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ دوم پاسدار قاسم موقر با حضور در منزل شهیدمحمد تقی سالخورده در روستای شهاب‌الدین نکا با خانواده این شهید بزرگوار  دیدار کرد.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا در این دیدار گفت: شهیدان مدافع حرم برای دفاع از حریم ولایت مهاجرت کردند و عشق و ارادت به اهل بیت را به طور عملی متجلی ساختند. آرمان‌ها و اهداف الهی شهدا باید در جامعه تداوم یابد.

وی افزود: هرچه ما کار کنیم جوابگوی حتی یک لحظه صبر و بردباری خانواده ها و دفاع جانانه شهدای بزرگوار در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نمی باشد ومی بایست بیشتر ازاین در خصوص ترویج فرهنگ شهادت تلاش نمود چرا که حضرت امام خمینی (ره)فرمودند خدمت به شهید خدمت به نبی اکرم است و مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست.

موقر عنوان داشت: شهادت روح ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه القا می‌کند و از این رو، شهید، موج آفرین و بیدارگر است و جامعه را به مسیر اصلاح رفتار‌ها سوق می‌دهد.

این مسئول با اشاره به منزلت خانواده شهید، گفت: خانواده شهید از جهات مختلف، دارای مقام و منزلت ویژه ای در پیشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامی است؛ پدر و مادر شهید با توجه به این که معمولاً بیشترین نقش را در تربیت شهید ایفاء و با داشتن بیشترین علاقه به فرزند خود او را تقدیم خدا کرده اند از ارزش والایی برخوردارند.

در پایان این دیدار نیز پدر بزرگوار  شهید سالخورده به رشادت ها و قهرمانی های این شهید والا مقام اشاره نمود و از مردم خواستار ادامه دهنده راه شهیدان با عمل به وصیت شهیدان که حفظ حجاب و عفاف است شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار