خبرهای داغ:
سید محمد جواد ابطحی گفت: مشکلاتی همچون بیکاری وجود دارد که اراده ای برای حل آن نیست و بعد از برجام ۳۲هزار واحد تولیدی تعطیل شده است و گارگران برخی از کارخانه ها چندین ماه است که حقوق نگرفته اند.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۱۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از درچه، سیدمحمد جواد ابطحی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی دیدار صمیمانه ای با مردم محله ی دینان شهر درچه داشت.

در این دیدار مردم به بیان مشکلات شهر پرداختند و انتظارات و درخواست های خود از نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مورد مشکلات شهر و مسایل کلان کشور بیان کردند.

سیدمحمد جواد ابطحی در این دیدار که در مسجد محمد رسول الله دینان برگزار شد گفت: مشکلاتی همچون بیکاری وجود دارد که اراده ای برای حل آن نیست و بعد از برجام۳۲هزار واحد تولیدی تعطیل شده است، کارگران برخی از کارخانه ها چندین ماه است که حقوق نگرفته اند و راه حل آزمایش شده ی مشکلات داشتن تفکر انقلابی، بسیجی و ولایی است.

ابطحی با بیان این مطلب که این نسخه در هرجا اجرا شده موفق بوده است گفت: تفکر انقلابی، بسیجی و ولایی در مقابل تفکر لیبرالی قرار دارد که حاکم شدن این تفکر مشکل ساز است مثلا در بانکداری افرادی که اعتقاد ندارند ربا جنگ با خدا است نمیتوانند اقتصاد اسلامی را اجرا کنند.
نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در ادامه افزود: امروز کسانی که در فتنه بوده اند مسئولیت گرفته اند که حتی حاضر نیستند نام فتنه را هم بر زبان بیاورند و نماینده مجلسباید همچون مدرس عمل کند و همچون مدرس تصمیم بگیرد وکسانی که می گفتند آمریکا کدخداست دیدند که باز تحریم ها بر عیله ایران کلیدخورد.
وی گفت: رهبر انقلاب از سالها قبل اقتصاد مقاومتی را بیان نمودند ولی اقدام قابل توجهی توسط مسئولین انجام نشد و اتفاقی صورت نگرفت.
سید جواد ابطحی در ادامه افزود: اگر مسئولین با مردم صادق باشند مردم هم به آنها کمک خواهند کرد ولی وقتی حقوق های نجومی را به نامحقوق های نامتعارف و حتی قانونی بیان می کنند و برخود و اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد مسئولین انتظار دارند مردم به آنها اعتماد کنند؟!؟
وی در مورد آب زاینده رود هم گفت که در طول تاریخ ساخت سد زاینده رود هیچ زمانی به اندازه ماه گذشته کمبود آب نداشته ایم و اگر باران نبارد مشکل آب بسیارجدیاست.
سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مورد الحاق درچه به اصفهان افزود: بحث الحاق درچه به اصفهان منوط به توافق شورای شهر درچه و اصفهان است تا مراحل بعدی خود را طی کند و به نتیجه برسد و برای شهرستان شدن شهر درچه مشکل کمبود جمعیت شهر مطرح است و همچنین تبدیل درچه به بخشداری مستقل هم در حال بررسی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها