امام جمعه موقت سیروان گفت: تصویب طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم ها در سنا باز ثابت کرد که آمریکا عهد شکن است و بایستی مسئولان به عهد شکنی های آمریکا پاسخ مقتدرانه بدهند.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۰۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از سیروان نوین، حجت الاسلام حبیب الله تعمیرکاری، امام جمعه موقت سیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حادثه حله گفت: در این اقدام تروریستی تعدادی از زائرین اربعین حسینی به شهادت رسیدند و این نشان از جنایات ضد بشری این گروهک ها دارد.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی که ادعای آزادی بیان و دموکراسی دارند با جنایات خود می خواهند بر جهان حکومت کنند.

خطیب موقت سیروان افزود: آمریکا و سایرکشورهای غربی تنها به فکر منافع خود هستند و اقدامات آنها در منطقه خیرخواهانه نیست چرا که خودشان بارها اظهار کرده اند که ایجاد گروهک تروریستی داعش توسط آنها بوده است.

تعمیرکاری در ادامه با اشاره به روز جهانی معلولان بیان کرد: مسئولان باسیتی به افراد معلول توجه ویژه کنند و مناسب سازی محیط ادارات و سطح شهر را برای معلولین انجام دهند.

امام جمعه موقت سیروان با اشاره به 15 آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان بایستی با فراگیری علوم مختلف تلاش کنند کشور به موفقیت ای بیشتری دست یابد تا بتوانیم هر چه بهتر در برابر تحریم های آمریکا و دشمنان ایستادگی کنیم.

تعمیرکاری عنوان کرد: امروزه تحریم ها به یک فرصت برای ما تبدیل شده چرا که حتی با وجود تحریم ها ناعادلانه توانسته ایم به دستاوردهای بزرگی دست یابیم.

وی با اشاره به تصویب طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم ها در سنای آمریکا اظهار کرد: این اقدام آنها باز ثابت کرد که آمریکا عهد شکن است و بایستی مسئولان به عهد شکنی های آمریکا پاسخ مقتدرانه بدهند.

امام جمعه موقت سیروان ادامه داد: عهد شکنی های آمریکا برای ملت ایران تازگی ندارد و این را در طول سال های گذشته بارها نشان داده است.


ارسال نظرات