امام جمعه مهران با اشاره به تمدید تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران گفت: دستگاه دیپلماسی جواب دندان شکنی به بد عهدی های آمریکا بدهد.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۰۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از آوای مهران، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولد بیگی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه مهران اظهار کرد: تمدید تحریم‏های اقتصادی آمریکا علیه ایران نقض آشکار برجام است و باید با جواب دندان شکنی از سوی دولتمردان ایران پوزه آمریکا به خاک مالیده شود.

وی افزود:اگر ما عقب نشینی کنیم آمریکایی ها هر کاری بخواهند انجام می دهند و به فکر حمله خواهند افتاد لذا باید همانند 8 سال دفاع مقدس با آن روحیه انقلابی باعث عقب نشینی آنان شویم.

خطیب جمعه مهران ادامه داد: دست ایران برای دادن پاسخی شجاعانه به تحریم آمریکایی‌ها بسته نیست و ضروری است تا مسؤولان با هوشیاری و در مسیر فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مقتدرانه به این عهدشکنی آمریکایی‌ها پاسخ دهند.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولد بیگی تصریح کرد: همان طور که 38 سال در برابر فشارهای اقتصادی و نظامی آنان ایستاده‌ایم، باید از امروز به بعد نیز به توان خودمان وابسته باشیم و هرگز دل به وعده‌های دشمنان ندهیم.

امام جمعه مهران گفت: پس از 38 سال از انقلاب اسلامی هنوز شعار استکبار ستیزی در بین ملت نهادینه است اما عده ای فکر سازش با آمریکا در سر دارند در صورتی که آمریکا حیله گر و مکار است و کسی که خود سبب مشکل است نمی تواند بحران دیگر کشورها را مرتفع کند.

خطیب جمعه مهران در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل قانون اساسی انقلاب اسلامی گفت: در سال 1358 در چنین روزی قانون اساسی جمهوری اسلامی به تصویب رسید و این روز در تقویم به نام روز قانون اساسی نامگذاری شد.

وی اظهار کرد:در جمهوری اسلامی ایران تن دادن به قانون می تواند تمامی مشکلات را مرتفع کند.

امام جمعه مهران ادامه داد: قانون می بایست فصل الخطاب همه افراد جامعه باشد و مخالفت با قانون اساسی در جمهوری اسلامی مخالفت با اسلام است زیرا که قانون اساسی ما برگرفته از احکام اسلامی است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از حماسه سازی مردم مهران در خدمت از زائران حسینی افزود:از همه مردم مهران که با مهمان نوازی خود الگویی برای سراسر کشور شدند و اکنون در سراسر کشور با الگو گیری از موکب های این مردم خادم الحسین(ع) از زوار امام رضا (ع) پذیرایی میکنند و حتی در سایر شهرستانهای کشور از زائران پیاده امام حسین(ع) با راه اندازی موکب استقبال می کنند تشکر میکنم زیرا که اولین موکب های استقبال از زائران در شهر مهران ایجاد شد و به یک الگو در تمام کشور تبدیل شده است.

خطیب جمعه مهران همچنین از همه دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین و بویژه قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد زیرساخت اربعین و شروع کار چهار بانده کردن راه مهران به ایلام پس از ایام اربعین تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات