امام جمعه موقت میبد گفت: کسانی که حرف از طرفداری و مذاکره با امریکا می زنند بدانند ؛ نزد ملت ایران بسیار بیشتر از خود آمریکا منفورند.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۸۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میبد خبر، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: چرا باید بعد از گذشت چندماه مجددا رهبر معظم انقلاب گلایه کنند و بفرمایند در رابطه با حقوقهای نجومی هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

امام جمعه موقت میبد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به حادثه تلخ قطار تبریز- مشهد و جان باختن دهها تن از زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و هم میهنان آذری گفت : در جریان قطار و تصادف قطار چرا همه مطالب بازگو نشد. چراباید علت این حادثه را گردن دو یا سه کارمند با بیش از 29 سال سابقه کار و خدمت صادقانه بیاندازند و گفته نشود که این سیستم درست عمل نمی کند.

وی افزود: اگر کسی اشتباه کرد و کار نادرستی را انجام داد و نتیجه کارش درست در نیامد صادقانه به ملت بگوید که این قسمت از کارمن اشتباه بوده است نه اینکه مطالب را جور دیگری برای مردم منعکس نمایند. در جامعه آزاد و پویایی مثل جامعه ما نمی شود حقیقتی را در آن مخفی نمود.

خطیب جمعه موقت میبد در قسمت دیگری از بیانات خود در رابطه بارای مجلس سنای امریکا در تمدید تحریم های 10 ساله بر علیه کشورمان گفت : خدا را شاکریم که دشمنان ما را در این حد از حماقت و نادانی قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد :کسانی که سنگ مذاکره با امریکا را به سینه می زدند و رسما مصاحبه می کردند که مشکل ما در دنیا امریکا نیست و مشکل ما حضور سپاه قدس در عراق و سوریه است، اظهار نظر آنها به گونه ای است که انسان شک می کند یا نادانند یا ماموریت دارند.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری در ادامه تاکید داشت: آن کسانیکهکه بعد از مذاکره هسته ای و برجام اظهار خوشحالی کردند و گفتند ؛ مذاکره در حد فتح خرمشهر بود و تابوی مذاکره با امریکا شکست و راه باز شد که با امریکا در آغوش هم مذاکره کنیمآنها امروز چه جوابی برای ملت دارند و چگونه می توانند به چشم ملت نگاه کنند و این رفتار همان آمریکایی است که شما سنگ آن را به سینه می زنید.

وی در ادامه افزود: رهبر مظلوم انقلاب به تنهایی در مقابل این انحراف ایستادند و ضررهایی را که این انحراف می تواند ایجاد کند رسوا فرمودند.عده ای دنبال این هستند که انقلاب ، جمهوری اسلامی ، منافع ملت ، منافع بین المللی جمهوری اسلامی و ثمره خون شهدا را یکجا و مفت به امریکا بدهند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به سخن مهم مقام معظم رهبری که فرمودند:که من به مذاکره با امریکا خوشبین نیستم نه از باب توهم بلکه از باب تجربه اظهار داشت : رهبر عظیم الشان انقلاب اتمام حجت کردند و گفتند مذاکره انجام شود تا برای آنهایی که متوجه نیستند بفهمند که امریکا چه جرثومه فسادی است.

حجت الاسلام غفوری در پایان سخنان خود با بیان اینکه امریکا نماد بداخلاقی است افزود:من به امریکایی و خارجی ها و به همه کسانی که همچنان دل در آستان شیطان داده اند می گویم ؛ ملت آگاه ، بصیر و روشن ضمیر ما ، موضع اش از اول انقلاب اسلامی تا به امروز ، در مقابل شیطان بزرگ به تبعیت از امام و ولی امر مسلمین روشن بوده و الان هم روشن است.

وی افزود : ملت ایران فقط به خدای متعال ، به اعتقاداتش و تلاش های خالصانه فرزندان خود متکی است و سر سوزن اعتقاد به امریکا و طرفدارانش ندارند و آن کسانیکه حرف از طرفداری و مذاکره با امریکا می زنند، بدانند آنها نزد ملت ایران بسیار بیشتر از خود آمریکا منفورند.

ارسال نظرات