خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تاکستان : قانون اساسی ما برخاسته از اسلام وسنت نبوی است . قانون برای همه و همه در برابر قانون مساویند
کد خبر: ۸۷۸۵۷۷۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حمید علی بخشی  مدیر حوزه علمیه مصطفی خمینی (ره) و امام جمعه موقت تاکستان با تبریک ماه ربیع الاول ماه شادی اهل بیت (ع) وآرزوی قبولی عزاداری ها وتقدیر از مردم و هیئات مذهبی با یادآوری اربعین وشکوه وعظمتی که ایجاد شد به نکاتی اشاره کردند: با این اتحاد و انسجام و صمیمیت تهمت هایی که در تبلیغات دشمنان به تشیع از قبیل تروریست بودن هست زدوده می شود؛ مسئولین باید این امر را تقویت کنند نه اینکه با حرف وحدیث و رفتاری در تضعیف این حرکت باشند.
ایشان افزودند: دشمن از این حرکت مأیوس می شود اما این کافی نیست باید ریشه ظلم واستکبار با این حرکت قطع گردد. متأسفانه علیرغم شعار تدبیری که از سوی مسؤولین هست ، شاهد بی تدبیری در مرزها را شاهد بودیم وزائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مورد بی مهری قرار گرفتند. آیا شایسته نبود دولت با اختصاص یارانه ای  برای خانواده هایی که دل در گرو اهل بیت (ع) دارند اقدام می کرد وشاهد این اتفاقات نمی بودیم؟
امام جمعه موقت تاکستان با تسلیت حادثه انفجار حله و به شهادت رسیدن عده ای از زائرین عزیز و تصادف قطاری که باعث تألم خاطر رهبرمعظم انقلاب و داغدار شدن هموطنان گردید اشاره و خاطر نشان کردند: البته تکفیری ها واستکبار بداند شیعه به دنبال شهادت است وتمامی زائرین وصیت نامه های خود را نوشته وعازم شده اند و این شهادت ها باعث تقویت حرکت شیعه خواهد شد نه مانع حرکت آنها.  
حجت الاسلام علی بخشی گفت : تصادفی که برای قطار ایجاد شد حاصل بی تدبیری بعضی از مسؤولین  بوده واین بی تدبیری مورد قبول نیست؛ می شود جلوی این حوادث را گرفت.
خطیب جمعه امروز تاکستان مناسبت های هفته را گرامی داشته و بیان داشتند: قانون اساسی ما برخاسته از اسلام وسنت نبوی است . قانون برای همه و همه در برابر قانون مساویند . ما شاهد بودیم عده ای در برابر قانون ایستادند و گفتند ما قانون را قبول نداریم ، باید به اینها یادآور شد به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) قانون شما را قبول ندارد!!! کسانی که این قانون را قبول ندارد اسلام را قبول ندارد.
ایشان تاکید کردند: دشمنان بدانند استکبار ستیزی همیشه با خون جوانان ایرانی عجین بوده و اختصاص به بعد از انقلاب اسلامی ایران ندارد ؛ هرگاه شاهد ظلم و خوی استکباری در جامعه باشیم جوانان غیور انقلابی و دانشجویان انقلابی از خود عکس العمل انقلابی نشان می دهند همانند حضور نیکسون در سال 1332 که دانشجویان انقلابی سه قربانی دادند واین استکبار ستیزی ادامه داشته و انقلاب دوم را در تسخیر لانه جاسوسی نشان دادند . دشمن وایادی آنها در داخل بدانند  تا وقتی که علم وبصیرت هست و دانشجویان پیرو رهبری و روحانیت راستین هستند آمریکا جای برگشت ندارد؛ بعضی از حرکات همانند اردوهای مختلط و... از برنامه های نفوذ دشمن هست که هیچگاه جواب نخواهد داد.
خطیب جمعه امروز تاکستان در پایان اشاره ای به دیدارها و فرمایشات حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) داشته و فرمودند: گلایه ی رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) از اهمال کاری هایی که صورت گرفت و حقوق های نجومی که برخی دریافت نمودند و به بیت المال دستبرد زدند باید سریعا اقدام می شد ولی متأسفانه اقداماتی صورت نگرفته است. تحریم هایی که از سوی غرب و آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام می گردد و برخی ها در داخل این امر را رفو می کنند . باید گفت به کدخدا نمی شود اعتماد کرد و بدعهدی هایی که از او شاهدیم و البته به فرمایش حضرت آقا جمهوری اسلامی ایران عکس العمل نشان خواهد داد.


7001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها