خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرستان قدس گفت:عدم توجه به مشکل جوانان،خسارت های جبران ناپذیری را برای کشور به دنبال دارد،پس مسئولان به مشکلات جوانان توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۳۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سید ابوالقاسم میر احمدی،امام جمعه شهرستان قدس،در خطبه های عبادی-سیاسی این هفته که با حضور پرشور اقشار مردم این شهرستان همراه بود،اظهار داشت:ماه ربیع الاول ماه پر برکتی است چرا که در این ماه پیامبر اسلام محمد مصطفی(ص)پا به عرصه وجود گذاشتند،و بایدگفت این ماه پر از رحمت الهی است.

میر احمدی در ادامه به نامگذاری سالها از جانب مقام معظم رهبری(مدظله العالی)اشاره کرد و تصریح کرد:نامگذاری تمام سالها در کشور از جانب رهبری به آن علت است که مردم و بخصوص مسئولان،بر روی  موضوعات مختلف برنامه ریزی کنند،تا کشور دچار مشکلاتی در آینده نشود.

وی اضافه کرد:حال که امسال سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است،باید مسئولان  به این فکر باشند که سر پای خودمان بی ایستیم و از تکیه بر اجانب پرهیز کنیم و کشورمان را به خودکفایی برسانیم،که بحمدا...امسال چه دربخش کشاورزی، صنعتی و نظامی ما به خودکفایی رسیده ایم.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس،در خطبه های دوم نماز عبادی -سیاسی این هفته به روز دانشجو پرداخت و خاطر نشان کرد: 16آذر روز دانشجو ودانش طلبان است،که دانشجویان کشورمان مایه افتخار مقام معظم رهبری هستند،که امروز با دانش بومی خود،کشورمان را از وابستگی به کشورهای غربی بی نیاز کردند،و آنها همان دانشجویانی هستند که در سالهای هشت سال دفاع مقدس،قلمشان را کنار گذاشتند و تفنگ بر دوش نهادند و به جنگ با متجاوزین رفتند و کشور را بیمه کردند.

امام جمعه شهرستان قدس ادامه داد: امروز  مسئولان باید مشکل بیکاری ،ازدواج و تحصیلات دانشجویان را مد نظر خود قرار دهند و هر آنچه که می توانند در این مسیر قدم بردارند و تلاش کنند تا این  عزیزان در مسیری قرار گیرند،که بهترین ها را برای کشور به فراهم بیاورند.و عدم توجه به این مسئله خسارتهای جبران ناپذیری را برای کشور به وجود می آورد.

وی افزود: امروز بعضی ها نمیخواهند مردم در مسیر اسلام باشند و با ترفندهای متفاوت سعی در انحراف عقاید مردم دارند اما نمی دنند که چراغی را که خداوند روشن کرده باشد، به دست هیچ کسی خاموش نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان قدس به بدعهدیهای استکبار اشاره کرد و عنوان کرد:ما شاهد آن بودیم که آمریکا دوباره بدعهدی خود را نشان داد و به تعهدات خود عمل نکرد و باید در این خصوص به آنهایی که دل به این غده سرطانی بسته بودند بگوییم که تنها اسلام آزادی بخش است نه آمریکای جنایتکاری که هر جا قدم گذاشته است همانند زالو عمل کرده ،و خون آن را مکیده است.

میر احمدی در خاتمه تاکید کرد: امروز با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب  تمام ترفندهای آمریکا به فنا رفته است،واین بار نیز شعار مرگ بر آمریکا را به عنوان یک مسئله عبادی سر می دهیم،و باید گفت امروز نه تنها در کشور جمهوری اسلامی بلکه در دیگر کشورهای جهان هم این شعار  شنیده می شود و این بدان معنا است که دنیا به دنبال این است که در مسیر آزادگی قدم برداشته است.

ارسال نظرات