عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

تقویت بنیه امام‌زادگان باید مورد توجه قرار گیرد

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در حاشیه آیین غباروبی امام‌زاده سید محمد(ع) کججانی با اشاره به لزوم تقویت بنیه امام‌زادگان، گفت: لازمه این کار حضور یافتن در آستان مقدس امام‌زادگان و فراهم کردن امکانات و همچنین خدمات لازم به زائران است.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۲۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، اسماعیل چمنی افزود: امام‌زادگان(ع) جزوی از فرهنگ ما بوده و ما نیز هر اندازه که بتوانیم باید در راستای رسیدگی به امام‌زادگان و مناسب کردن شرایط و فضای آن‌ها تلاش کنیم.

وی با تاکید به اینکه، ما عاشقان اهل‌بیت(ع) هستیم، اظهار کرد: امام‌زادگان(ع) اولاد ائمه‌ اطهار(ع) بوده و به همین جهت برای ما ارزشمند هستند و ما نیز باید در مقام عمل به این بقاع متبرکه ارزش قائل شده و آن ها را تقویت کنیم، چراکه به تبع آن بنیه فرهنگ دینی خود را تقویت کرده‌ایم.

چمنی با بیان اینکه هر کشوری فرهنگ و باورهای خود را تقویت می‌کند، خاطرنشان کرد: ما نیز باید فرهنگ و اعتقاداتمان را تقویت کنیم، چراکه امام‌زادگان سرمایه‌های ارزشمند شیعه هستند از این رو هر قدر بتوانیم این سرمایه‌ها را تقویت کنیم، بنیه مذهب تشیع تقویت می‌شود.

وی با تاکید بر اقدام و عمل صادقانه در مسیر اهل‌بیت‌(ع) و امام‌زادگان(ع)، بیان داشت: با شعار نمی‌توان در کنار ائمه‌ اطهار(ع) قرار گرفت، بلکه در این راستا باید باید با عشق و علاقه حرکت کرد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به کشتارگاه موجود در حوالی امام‌زاده سید محمد(ع) کججانی، گفت: در آستان مقدس این امام‌زاده در برخی از روزها بیش از سه هزار نفر زائر حضور می‌یابد، از این رو از مسئولان تقاضا داریم این موضوع را در چارچوب قانون حل کنند.

چمنی ادامه داد: ما به هر چیزی که با خلوص نیت از آستان مقدس این امام‌زادگان(ع) و ائمه‌ اطهار(ع) خواسته‌ایم در نهایت به آن رسیده‌ایم، از این رو با عشق و علاقه مسائل و مشکلات پیرامون آن را نیز پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها