خبرهای داغ:
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت ۲ نفر در تصادف جاده سلفچگان قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۵۶۹۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
فوت ۲ نفر در تصادف سلفچگان قم/ نجات جان مادر و فرزندان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی فراهانی گفت: در اثر برخورد شدید بین دو خودروی تریلی و وانت در ابتدای محور سلفچگان به ساوه متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عوامل اورژانس 115 قم در همان دقایق اولیه در محل حادثه حاضر شدند اما به دلیل شدت برخورد، راننده و سرنشین خودرو در دم فوت کردند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: همچنین همزمان با تصادف یاد شده در تصادفی بین دو خودرو پاترول و پراید در جاده جنت‌آباد، پنج نفر مصدوم شدند.

فراهانی ادامه داد: پس از این حادثه عوامل اورژانس 115 قم به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و با سه دستگاه آمبولانس مصدومان را مراکز درمانی منتقل کردند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع گازگرفتگی گفت: گاز خطرناک مونوکسیدکربن همچنان در کمین خانواده‌ها و همشهریان است و از این رو باید نهایت دقت انجام شود.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: شب گذشته گاز خطرناک مونواکسیدکربن موجب شد مادر و دو فرزند خردسالش دچار اختلال هوشیاری شده که با تماس به موقع و نیز حضور سریع پرسنل سه دستگاه آمبولانس اورژانس115 هر 3 عضو خانواده همزمان با دریافت اقدامات درمانی فوریتی به مرکز درمانی برای ادامه و تکمیل درمان منتقل شدند.

وی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات حاصله حال دختر بچه هفت ساله این خانواده چندان رضایت‌بخش نیست.

فراهانی تصریح کرد: از شروع فصل سرما در استان و بخش‌های قم تاکنون هشت نفر بر اثر مسمومیت با گاز co جان خود را از دست داده‌اند و 35 نفر دچار مسمومیت با درجات مختلف شده‌اند.
ارسال نظرات