خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: این سازمان جشنواره رسانه‌ای با عنوان ابوذر را در استان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۷۸۵۶۷۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالمجید تناور امروز با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این سازمان طی سال‌های اخیر برگزاری اردوهای بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور برای اصحاب رسانه استان قم بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سازمان بسیج رسانه استان قم سال گذشته 10 اردوی اقتصاد مقاومتی را برای خبرنگاران استان برگزار کرد، آنها در این اردوها از واحدهای تولیدی استان قم بازدید کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم افزود: این سازمان از ابتدای سال چندین نشست بصیرتی برای بسیجیان رسانه‌های استان برگزار کرد، یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها اقتصاد مقاومتی بود و به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های استان قم در خصوص این موضوع هستیم.

تناور با اشاره به برگزاری طرح ولایت در استان قم اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان بسیج رسانه استان قم برگزاری طرح ولایت رسانه در استان بود که در این طرح 10 ساعت برنامه آموزشی اجرا شد، در طرح ولایت رسانه موضوعاتی از قبیل اقتصاد مقاومتی، تکنیک‌های عملیات روانی و امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه استان قم به صورت مستمر نشست‌های تخصصی را با حضور مدیران و افراد تأثیرگذار رسانه‌ها برگزار می‌کند، این نشست‌ها به اجرای بهتر برنامه‌های این سازمان کمک می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی سال‌های گذشته به صورت کشوری برگزار می‌شد اما امسال این جشنواره ابتدا در استان‌ها از جمله قم و سپس در کشور برگزار خواهد شد، از جمله موضوعات مطرح شده در جشنواره ابوذر بحث اقتصاد مقاومتی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

تناور با اشاره به جشنواره ابوذر اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 آذرماه است و سعی می‌کنیم که آثار جشنواره ابوذر را تا پایان آذر ماه داوری کنیم و برگزیدگان این جشنواره در استان قم اعلام شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان قم می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف از جمله خبر و گزارش و عکس خبری به جشنواره ابوذر ارسال کنند، تاکنون بیش از 30 اثر از اصحاب رسانه استان به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
ارسال نظرات