خبرهای داغ:
نویسنده کتاب «مشق عشق امام حسین(ع)»، اولین کتابش را به شهدای آل الله و شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) تقدیم کرد.
کد خبر: ۸۷۸۵۶۷۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
اهداء کتاب «مشق عشق امام حسین(ع)» به شهدای مدافع حرم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، میثم ابراهیمی با اشاره به محتوای کتاب «مشق عشق امام حسین(ع)» اظهار داشت: کتاب روایت استمرار تاریخی دلدادگانی است که در راه سرور و سالار شهیدان از تقدیم جان خویش دریغ نورزیدند و این جانفشانی در مقاطع مختلف تاریخی پس از نهضت عاشورای حسینی تاکنون استمرار داشته و تجلی آن را می‌توان در ایام انقلاب و دوران پرافتخار دفاع مقدس مشاهده کرد.

وی افزود: رزمندگان ما جوانانی بودند که با تمسک به مولا و مقتدایشان در مقابل ظلم ایستادند تا دست متجاوز به حریم اسلام و قرآن و ملت مسلمان نرسد و امروز نمونه های آنها را در رزمندگان و شهدای مدافع حرم به وضوح می بینیم.

ابراهیمی ادامه داد: در این کتاب تمام حوادث و رویدادهای عاشورا براساس آیات و روایات و روحیه اصحاب امام (ع) و ویژگی‌های خود ایشان و تمام فرایندهایی که امام حسین (ع) از زمان حرکت از مدینه به سمت کربلا برایشان پیش آمده به انضمام اهداف و انگیزه قیام و جریاناتی که منجر به این واقعه خونین و ماندگار شد، یادآوری شده است؛ در واقع کتاب روایت تاریخی زندگی و شهادت یاران سیدالشهدا(ع) از زمان آن حضرت تاکنون است که از تقدیم جان خویش در راه دین دریغ نورزیدند و متن و موضوع این کتاب، کوشیده است تا با استفاده از سخنان گهربار خود ائمه، در مسیر شناساندن سیره آن ذوات مقدس گامی بردارد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: من این کتاب را به مدافعین حرم آل الله و بخصوص شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم که جانفشانی‌، زحمات و بذل خون آنان در سوریه و عراق را نمی‌توان جبران کرد.

کتاب کتاب «مشق عشق امام حسین علیه السلام» با همکاری اداره کل بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و سازمان بسیج هنرمندان سپاه علی ابن ابی طالب (ع) به چاپ رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها