فرماندار املش گفت: شهرستان املش در هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن رتبه اول استان را از آن خود کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۶۶۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از املش، یونس محمودی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان که صبح امروز در فرمانداری املش برگزار شد؛ گفت: شهرستان املش با 469 و نیم کیلومتر مربع وسعت دو شهر و دو بخش و پنج دهستان که دو دهستان و دو سوم مساحت این شهرستان مناطق کوهستانی است که 1300 خانوار در 36 روستای ییلاقی آن ساکن اند.
فرماندار املش گفت: هشتمین دوره سرشماری نفوس ومسکن که در دو ماه مهر و آبان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان هم ابتدا به شیوه اینترنتی و سپس به شیوه چهره به چهره با حضور مأموران آموزش دیده دم درب منازل برگزار شد.
فرماندار املش گفت: در مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن که مهرماه به صورت اینترنتی برگزار شد با توجه به مشکلات و ضعف اینترنت در این شهرستان به ویژه در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای آن، 47 و 3 دهم درصد خانوارهای املشی اعم از شهری و روستایی به صورت اینترنتی ثبت نام کردند که کد آماری 40 درصد آنان جمع آوری شد.
فرماندار املش گفت: در مرحله دوم این دوره از سرشماری نفوس و مسکن 15 مأمور آموزش دیده و ملبس به لباس مخصوص و مجهز به کارت شناسایی به 26 هزار و 500 مکان مراجعه کرده و اطلاعات و آمار را از 15 هزار و 33 خانوار جمع آوری و در سامانه رصد کرده اند.
فرماندار املش گفت: شهرستان املش با رصد 99 و 3 دهم درصد جمعیت در سامانه هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن رتبه اول استان را از آن خود کرده که این نشان از تعامل دستگاه های اجرایی و دهیاران، تلاش مضاعف مأموران سرشماری و همکاری و مشارکت خوب شهروندان املشی دارد که تحسین برانگیز است.
در پایان از عوامل اجرایی هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن شهرستان املش با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تجلیل شد.
ارسال نظرات