خبرگزاری بسیج: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان ملارد، خانواده‌های شهدا و جانبازان و مسئولان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۶۵۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
خبرگزاری بسیج: ‌مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان ملارد، خانواده‌های شهدا و جانبازان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

پیکر پاک این دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس از مقابل مصلای نماز جمعه ملارد بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان تا پارک حضرت امام خمینی(ره) سرآسیاب تشییع و در حضور خیل عظیمی از جمعیت تدفین شد .

حضور جوانان انقلابی و ولایت مدار در این مراسم و در کادر برگزار کننده مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید نشان از عمق دلدادگی نسل جان به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مفهوم شهادت و آزادگی بود .

محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در این مراسم  با اشاره به حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در ملارد اذعان کرد: مردم غیرتمند میانه در طول دوران انقلاب نشان داده است که همیشه در صحنه حاضربوده و هر زمان احساس کنند نظام و انقلاب به آنها نیاز دارد وارد میدان می شوند و این ناشی از تفکر بسیجی آنان است که همیشه غیرممکن ها را به ممکن تبدیل کرده است.

رضایی با اشاره به لزوم تجدید پیمان با شهدا افزود : امروز باردیگر با امام شهدا ،شهدا و آرمان های شهدا پیمان می بندیم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در راه اعتلای اسلام و در راه اعتلای انقلاب و نظام گوش به فرمان امام و رهبر حکیم و فرزانه خود باشیم و یک لحظه از این راه بر نگردیم .
ارسال نظرات