رئیس تشکیلات خودگردان در کنگره هفتم جنبش فتح : ملت فلسطین کشوری با مرزهای موقت و یا راه حل های موقت را نمی پذیرد و به عدم شناسایی اسرائیل ادامه خواهد داد .
کد خبر: ۸۷۸۵۶۳۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱
به گزارش سرویس بین الملل بسیج خبرگزاری بسیج،
به نقل از منابع خبری فلسطینی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز گذشته اعلام کرد که جنبش فتح هیچگاه از اصول، خصوصیات و هویت خود دست نمی کشد تا رویای آزادی و تشکیل  کشور مستقل فلسطینی محقق شود.

وی که یک روز پس از انتخاب دوباره به  ریاست جنبش فتح برای سخنرانی در کنگره این جنبش در رام الله حضور یافته بود در حضور نمایندگان حماس و جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که  فلسطینیان یک کشور با مرزهای موقت و یا راه حل های موقت را نمی پذیرند و  و به عدم شناسایی اسرائیل ادامه خواهند داد .

ابومازن همچنین با تکرار درخواست برای اجرایی سازی طرح صلح عربی بیان کرد تشکیلات خودگردان به تلاش های خود با کمک کشورهای دوست عربی ادامه خواهد داد تا قطعنامه ضد شهرک های اسرائیلی در شورای امنیت تصویب شود.

 وی در ادامه با اشاره به اصدور علامیه بالفور در سال 1917 و حمایت انگلیس از تاسیس اسرائیل افزود که  تشکیلات خودگردان با انگلیس درحال مذاکره است تا آنها از انتشار این سند از مردم فلسطین عذرخواهی کنند تا این بی عدالتی در حق فلسطینیان تصحیح شده و آنها کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
منبع:خبرگزاری قدس -قدسنا
ارسال نظرات