خبرگزاری بسیج: فرماندار ویژه شهرستان ری از افزایش کیفیت آب شرب باقرشهر تا پایان امسال خبر داد .
کد خبر: ۸۷۸۵۶۰۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر هدایت الله جمالی پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدا را شاکریم زمانی که مسئولیت اداره شهرستان ری را به عهده گرفتیم یکسری وعده و قول به مردم شهرستان دادیم که با کیفیت شدن آب شرب یکی از قول های مهم و اساسی بود که خوشبختانه امروز در شهرستان ری و قیامدشت شاهد بهبود آب شرب با کیفیت و کمیت هستیم .

وی بهبود کیفیت آب شرب مردم باقرشهر را یکی دیگر از دغدغه های مهم فرمانداری ویژه شهرستان ری دانست و گفت: طبق پیگیری های صورت گرفته و مساعدت های دولت به همت شرکت آب و فاضلاب استان تهران و ری قرار است همزمان با دهه فجر عملیات لوله گذاری و انتقال آب به مخزن باقرشهر با کیفیت و کمیت مطلوب انجام شود.  

سعید استاد فرج شهردار باقر شهر نیز در خصوص پروژه آب شرب باقرشهر، گفت: تامین، تقویت و افزایش حجم آبدهی باقرشهر یکی از دغدغه های اصلی ماست که تا کنون برای این پروژه دو میلیارد تومان هزینه کرده ایم تا آب باقرشهر گوارا شود و ما بتوانیم رضایت شهروندان عزیز را جلب نماییم .

شهردار باقرشهر خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل پروژه دو میلیارد تومان دیگر تا دهه مبارک فجر پرداخت خواهیم کرد تا حجم خوبی از آب سالم شهر تهران به آب موجود در باقرشهر داده شود که این امر با مساعدت های بسیار خوب فرمانداری ری در آینده ای نزدیک صورت می گیرد .

لازم به ذکر است برای انجام این پروژه ۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است که دومیلیارد تومان تا امروز از سوی شهرداری باقرشهر پرداخت شده و قرار است دو میلیارد تومان دیگر نیز تا بهمن ماه سال جاری تخصیص داده شود و مبلغ یک میلیارد تومان هم از سوی فرمانداری ری از محل اعتبارات شهرستان به این پروژه تعلق می گیرد.

 

ارسال نظرات