خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم :
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم از عضویت بیش از 200 نفر از اصحاب رسانه استان در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۸۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالمجید تناور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به تاریخچه بسیج رسانه اظهار کرد: بسیج رسانه یکی از گروه‌های بسیج متخصصان و اقشار است که این اقدام با هدف تخصصی شدن فعالیت‌های بسیج صورت گرفت.

وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه یکی از آخرین اقشار بسیج بود، از سال 92 به صورت رسمی فعالیت سازمان بسیج رسانه استان آغاز شد و تاکنون بیش از 200 نفر از اصحاب رسانه استان در این سازمان عضو شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم افزود: بسیج روحیه انقلابی دارد و با تشکیل این سازمان به دنبال هم‌افزایی نیروهای رسانه‌ای استان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بودیم.

تناور با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه استان قم اظهار کرد: این سازمان به صورت مستمر جلسات و نشست‌هایی را برای اصحاب رسانه استان برگزار می‌کند تا روحیه بسیجی را در میان آنها تقویت کند.

وی ادامه داد: فعالیت‌های بسیج رسانه استان قم بخشی به صورت عمومی و بخشی به صورت تخصصی است، از جمله فعالیت‌های عمومی این سازمان می‌توان به برگزاری اردوی راهیان نور، نشست‌های تخصصی و اردوهای زیارتی برای بسیجیان رسانه‌ای استان اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم افزود: از جمله فعالیت‌های تخصصی این سازمان می‌توان به برگزاری نشست‌ها و جشنواره‌های تخصصی و نیز دوره‌های آموزش خبرنگاری در سطوح مقدماتی و تکمیلی اشاره کرد.

تناور با اشاره به مخاطبان فعالیت‌های بسیج رسانه استان قم اظهار کرد: مخاطبان این سازمان در 10 رده هستند که از جمله آنها می‌توان به مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران، عکاسان و حتی عاملان پخش مطبوعات در استان اشاره کرد، شورای قشر بسیج رسانه استان قم هم از سال 93 تشکیل شد که مدیران رسانه‌ها در آن عضویت دارند.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیما در استان قم یک رسانه مجزا است و این سازمان برای خود یک بسیج جداگانه دارد، تعدادی از اصحاب رسانه قم در بسیج صدا و سیمای استان عضویت دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که تعداد اعضای این سازمان را در آینده افزایش دهیم تا افراد بیشتری در سازمان بسیج رسانه استان عضویت پیدا کنند.

ارسال نظرات