خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی تبریز در حاشیه آیین غباروبی امام‌زاده سید محمد کججانی(ع)، برجسته شدن امام‌زادگان(ع) در جامعه را لازم دانست و گفت: امید است که ما نیز توفیق داشته باشیم تا زمینه‌های برجسته کردن امام‌زادگان(ع) را فراهم کنیم تا مردم را به آستان مقدس خود جذب کنند.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۷۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان‌شرقی، اصغر عابدزاده، با بیان اینکه امام‌زادگان پرتوهای نوری هستند که در جامعه‌ تابش کرده و به حیات مردم روشنی می‌دهند، افزود: جذب این پرتوها به آمادگی افراد بستگی دارد، از این رو هر قدر آمادگی در فرد بیشتر باشد، نظر اولاد ائمه اطهار(ع) نیز به وی بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به جذبه امام‌حسین(ع) در اربعین حسینی و همچنین زائران مشهد مقدس، تصریح کرد: این جذبه‌ها بین اهل بیت و مردم هستند که منجر به حضور حداکثری مردم در اینگونه مجامع می‌شوند.

عابدزاده اظهار کرد: افراد غافلی نیز در جامعه وجود دارد که نسبت به امامزادگان(ع) و جایگاه رفیع آن ها کم‌توجه یا بی‌توجه هستند، اینگونه افراد باید بیدار شده و یا دیگران بیدارشان کنند، تا متوجه این فرصت‌های ارزشمند شوند.

وی بیان داشت: در کلانشهر تبریز نیز امام‌زادگان متعددی وجود دارند که زمینه جذب افراد شده‌اند و هر بار که به آستان مقدس این اولاد ائمه قدم می‌گذاریم، حضور پرشور مردم حتی در روزهای عادی نیز جلوه‌گری می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر رسیدگی و آماده‌سازی امام‌زادگان(ع)، خاطرنشان کرد: رسیدگی به امام‌زادگان، آن ها را در میان شهر برجسته می‌کند، همانند امام‌زاده سید جمال(ع) در راسته‌کوچه که در گذشته مهجور و مخفی مانده بود ولی اکنون نمایان شده و جذبه‌ فراوانی دارد.

وی در خصوص کشتارگاه نزدیکی امام‌زاده سید محمد کججانی(ع) که سبب آزار مردم منطقه شده، تاکید کرد: علیرغم پیگیری‌های فراوانی که در این خصوص انجام شده ولی این موضوع به نتیجه نرسیده است، چرا که پیگیری‌های جدی‌تری را می‌طلبد.

اصغر عابدزاده یادآوری کرد: اگر پیگیری‌ها جدی تر باشد راه‌حل‌هایی در این راستا وجود دارد که حداقل آن، صرف کردن هزینه جهت تهویه و فیلتر و یا نصب کاهش‌دهنده‌ آلودگی است و حداکثر این اقدام نیز جایگزینی این کشتارگاه در مکان دیگری است.

ارسال نظرات