خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: ضرر غیر انقلابی‌ها در متن انقلاب از آمریکا و معاویه‌ها بیشتر است این افراد از متن انقلاب برخاسته‌اند اما امروز تسلیم شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۷۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار شامگاه سه شنبه در یادواره 34 شهید روستای قمبوان شهرضا اظهارداشت: جانبازی و شهادت در راه دین، سیره‌ای است که امام حسین(ع) ایجاد کرده و امام خمینی(ره) بر مبنای آن عمل کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه ما در دوران استثنایی تاریخ زندگی می‌کنیم که نظیر نداشته است، افزود: شهدای ما فهمیدند که باید در این عصر برای دفاع از دین جان بدهیم، پیامبر اکر(ص) به صراحت فرمودند برای دفاع از دین جان خود را فدا کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا با بیان اینکه مردم عراق برای پذیرایی از زائران حرم حسینی از تمام اموال خود می‌گذرند، گفت: مردم عراق چون عشق به اباعبدالله(ع) دارند این در حالی است که برخی از رانندگان که باید زائران را به مرز برسانند زائران را آزار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل حکومت اسلامی یکی از بالاترین خدمات در طول تاریخ اسلام بوده، بیان کرد: پس ازشهادت امام علی(ع) حکومت اسلامی وجود نداشته در حالی که هدف متعالی اهل بیت(ع) تشکیل حکومت بوده است.

حجت‌الاسلام دلدار با بیان اینکه جهان و کشور نیازمند تشکیل حکومت است و در حکومت باید امام معصوم(ع)رهبری کند، افزود: اگر امام معصوم نباشد، حکومت در وجود افرادی مثل عباسیان و امویان و در عصر حاضر در وجود حکومت پهلوی و در عرصه جهانی در وجود آمریکا تبلور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه استکبار جهانی و سران کفر با تشکیل حکومت دینی مخالف هستند، برای تشکیل این حکومت افراد زیادی جان خود را فدا کردند، اظهارداشت: رهبری امروز بارها بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی تأکید دارند زیرا دو نوع مسلمان در جهان وجود دارد، مسلمان ناب فردی است که دشمن را باور دارد و او را می‌شناسد امام مسلمان آمریکایی مسلمان بی‌تفاوت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا با تأکید بر اینکه مسلمانان جهان اگر انقلابی واقعی و مرید واقعی ولی فقیه باشند استکبار جهانی از بین می‌رود، گفت: اعتقادات و تفکرات مسلمانان متفاوت است و حتی امروزه شیعه واشنگتنی و شیعه عاشق حسین(ع) هم پیدا شده است.

وی با بیان اینکه مسلمان بدون روحیه انقلابی، مسلمان نیست، افزود: استکبار جهانی هم با اسلام ما مشکل ندارد آنان از روحیه انقلابی و تفکر مبارزه با ظلم مخالف هستند.

حجت‌الاسلام دلدار با بیان اینکه امروزه مردم جهان به این باور رسیده‌اند که با حکومت دینی می‌توان در برابر استکبار ایستادگی کرد، بیان کرد: عده‌ای در کشور ما که مسئولیت‌های مختلفی دارند و در تلاش برای از بردن روحیه انقلابی در مردم هستند، مردم هم این افراد را به خوبی می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه شهید کسی است که دارای روحیه انقلابی است و در این راه به اندازه‌ای دارای بصیرت است که جان خود را فدا کرده است، تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند روحیه انقلابی و توان دفاعی ما را تضعیف کنند باید بدانند که چنین افرادی برای ایجاد انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا با بیان اینکه افرادی که قصد تخریب روحیه انقلابی مردم را دارند با تعابیر مختلفی وارد عمل می‌شوند، اظهارداشت: آنها عقیده دارند که آمریکا کدخدای دنیا است و با او بهتر می‌توان مذاکره کرد، آنها عقیده دارند که باید در برابر دشمن تعظیم کرد این در حالی است که امام خمینی(ره) عقیده داشتند که آمریکا نجس است.

وی بیان کرد: اینگونه افراد قصد دارند تا با تلقین روحیه خودباختگی و تحقیر ملت به اهداف خود برسند در حالی که امام خمینی(ره) آمریکا را تحقیر کرد، افرادی که رابطه با خارج را رمز پیشرفت کشور می‌دانند به افتخارات بزرگی که مردم با روحیه انقلابی کسب کرده‌اند توجه کنند.

حجت‌الاسلام دلدار با بیان اینکه جوانان کشور در ردیف دانشمندان هسته‌ای قرار گرفتند و منشور زندگی خود را با پیروی از مکتب عاشورا تنظیم کرده‌اند، افزود: این افراد برای توجیه مذاکره با استکبار حتی به تحریف واقعه عاشورا هم دست زدند در حالی که امام حسین(ع) برای اتمام حجت با یزید مذاکره کرد.

وی اظهارداشت: آن افرادی که مذاکرات هسته‌ای را با صلح حدیبیه مقایسه می‌کنند باید بدانند آن واقعه یک رویداد تاریخی برای تحکیم مبانی اسلام بود، چرا افرادی در این شرایط که آمریکا و جهان استکبار دست‌های خود را به نشانه تسلیم بالا برده‌اند، قصد دارند همه دستاوردهای ملت را نابود کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: افرادی که به اتمام دوران موشک و ظهور عصر مذاکره عقیده دارند باید بدانند که آمریکا با مشاهده توان نظامی ایران به خود اجازه حمله نظامی را نمی‌دهد بنابراین در این شرایط کاهش بودجه دفاعی کشور درست نیست.

وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب برخی افراد پیرو بنی اسراییل شده‌ و روحیه انقلابی خود را باخته‌اند در حالی که این روحیه تنها ضامن حفظ انقلاب است، امروز برخی از بهترین جوانان کشور برای خلق حماسه در سوریه و برای مقابله با تروریست‌ها داوطلب شده‌اند و ما نباید زحمات آنها را از بین ببریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا افزود: افرادی که از بیکاری فرزندان خود گلایه دارند نباید کالای خارجی بخرند، همین عامل یکی از مصادیق خلق حماسه انقلابی است، وقتی کالای خارجی نخریم قاچاق کالا نیز از بین می‌رود و به این ترتیب با تقویت زیرساخت‌های اقتصادی معضلاتی نظیر بیکاری هم از بین می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین پیام شهیدان حفظ روحیه انقلابی است، گفت: روحانی علوی و حسینی و روحانی آمریکایی وجود دارند، روحانیان غیر انقلابی نباید به عنوان پیش‌نماز انتخاب شوند، ظاهر افراد نباید ملاک سنجش ما باید زیرا در هر شرایطی ما به افرادی نیاز داریم که با حفظ روحیه انقلابی یار و یاور ولایت و انقلاب باشند.

حجت‌الاسلام دلدار با بیان اینکه افرادی که در گذشته در جبهه‌های نبرد حاضر شدند اما امروز روحیه خود را باخته و پشیمان شده‌اند نیز نمی‌توانند راه را به ما نشان دهند، تصریح کرد: ضرر غیر انقلابی‌ها در متن انقلاب از آمریکا و معاویه‌ها بدتر است این افراد از متن انقلاب برخاسته‌اند اما امروز تسلیم شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها