خبرهای داغ:
مسئول معاونت سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع)اصفهان : يكي از ابعاد مهم زمينه‌سازي براي تشكيل حكومت جهاني مهدوي، محافظت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و تلاش در جهت تداوم آن تا عصر ظهور است.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۴۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،دکتر سید جلال حسینی مسئول معاونت سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) در همایش بزرگ انقلابی گری راهی به سوی ظهورکه به همت حوزه خواهران بسیجی شهر بهارستان در مسجد حضرت قائم(عج) این شهر برگزار شد گفت : يكي از مواردی كه به جِد و پيوسته درباره انقلاب جهاني امام مهدي(عج)مطرح است، زمينه‌سازي و مقدمه‌چيني سياسي براي آن است. در اين راستا امام خميني (ره) و نظريه كاملي ارائه داده‌اند كه در يك عبارت مي‌توان آن را چنين بيان كرد: "با تمام امكانات پيش به سوي انقلاب مهدوي". بر اساس اين رويكرد، منتظران و شيعيان واقعي امام زمان(عج)، نقش و مسئوليت مهم سياسي ـ اجتماعي در ظهور و شكل‌گيري حكومت جهان گستر مهدوي دارند و به همين جهت بايد با تمام توان و امكانات در بسترسازي و مقدمه چيني آن بكوشند.

دکتر سید جلال حسینی اذعان کرد : طبق نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مقدمه تمدن اسلامی به رهبری امام زمان (عج) تمدن نوین اسلامی است و مراحل 5 گانه برای رسیدن به تمدن اسلامی : انقلاب اسلای ، نظام اسلامی ،دولت اسلامی ،کشور اسلامی ،تمدن اسلامی است .در جمهوری اسلامی هرجا انقلابی عمل کردیم و به وعده الهی اعتماد کردیم و بیانات به رهنمود های امام راحل (ره) عمل کردیم موفق بوده ایم مثل قضیه رشد موشکی و امنیت و مسائل سیاسی و هرجا غیر انقلابی عمل کردیم و به جای اعتماد به وعده های الهی تلاش کردیم با کفار اعتماد سازی کنیم شکست خورده ایم ، مانند دیپلماسی ،اقتصاد سرمایه داری و اقتصاد دولتی و فساد های مالی و..

معاونت سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) تصریح کرد : يكي از ابعاد مهم زمينه‌سازي براي تشكيل حكومت جهاني مهدوي، محافظت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و تلاش در جهت تداوم آن تا عصر ظهور است. رسيدن به جامعة آرماني و موعود، نياز به كوشش، جهاد و مبارزه فرهنگي، سياسي، نظامي و… دارد و همه آن‌ها بايد از سوي باورداران به منجي موعود و زمينه‌سازان انقلاب جهاني صورت گيرد.

این کارشناس سیاسی افزود : آماده كردن خود و جامعه و فراهم ساختن لوازم، عوامل و شرايط يك خيزش عمومي و جهاني و حركت به سمت تشكيل جامعه فاضله اسلامي به رهبري مصلح كل و منجي موعود حضرت مهدي(عج) است كه مستلزم كار سياسي قوي و فراگير است و انقلاب اسلامي ايران، مي‌تواند طليعة مباركي براي اين امر باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تبيين، ترويج و تبليغ ارزش‌هاي برآمده از انقلاب اسلامي ايران و در واقع صدور آن به همه جاي عالم تنها به منزله تثبيت و طرح ارزش‌هاي انقلابي نيست؛ بلكه ايجاد زمينه و بستري مناسب و جهاني براي شكل‌گيري انقلاب مهدوي است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها