دومین یادواره دریادار شهید محمد ابراهیم همتی در پایگاه شهید همتی حوزه علی بن ابیطالب ناحیه سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۵۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، پایگاه شهید همتی حوزه علی بن ابیطالب ناحیه سمنان، دومین یادواره شهید دریادار محمد ابراهیم همتی در شهرک پیامبر اعظم (ص) مسکن مهر سمنان با سخنرانی سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان برگزار کرد.

سردار شاهچراغی دراین مراسم طی سخنانی بیان کرد: استان سمنان و شهر سمنان از شهدا و سرداران شهید گرانقدرهمچون شهید دریادار همتی برخوردار است. که شناخت بیشتر از آنها می‌تواند روشنی‌بخش و هدایت‌گر همه ما و خصوصا نسل جوان باشد.

محمد ابراهیم همتی، در سال ۱۳۲۹ در محله کدیور سمنان به دنیا آمد و ششم آذرماه ۱۳۵۹در عملیات «مروارید» به فیض شهادت نائل شد.

شهید محمد ابراهیم همتی در این عملیات ناخدا دوم و فرمانده ناوچه پیکان بود. وی با ناوچه پیکان به پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی با ورود به نبردی تمام عیار، دو فروند ناوچه «اوزا» عراق را نابود کرده و به قعر آب‌های خلیج همیشه فارس فرستاد.

در حاشیه این مراسم برنامه هایی از قبیل اجرای نمایش، سرود توسط بسیجیان پایگاه، برگزار شد و از خانواده های معزز شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم نیز با اهدای تندیس، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات