بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار کرد:
به مناسبت هفته بسیج نخستین نمایشگاه محصولات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز از امروز(۷ آذر) به مدت ۱۰ روز در محل پارک ملت معالی اباد راه‌ اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۵۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج نخستین نمایشگاه محصولات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز از امروز به مدت ۱۰ روز در محل پارک ملت معالی آباد راه‌اندازی شده است.

قاسم مؤمنی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله در حاشیه برپایی این نمایشگاه با بیان این‌ که به مناسبت هفته بسیج نخستین نمایشگاه محصولات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این ناحیه از امروز به مدت ۱۰ روز راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه از۱۳ غرفه تشکیل شده است که شامل صنایع‌دستی، محصولات غذایی، مواد پروتئینی، صنایع چرم، عفاف و حجاب، بازی‌های کودکان و دیگر صنایع می‌شود و از ۹ صبح تا ۲۱ برای بازدید عموم آزاد است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز در راستای تحقق فرمان‌ مقام معظم رهبری مبنی ‌بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای متقاضیان کارهای تولیدی تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند، افزود: متقاضیانی که درصدد فعالیت‌های تولیدی هستند تا سقف ۳۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی با بهره ۱۶ درصد بهره‌مند می‌شوند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: برای تسهیل در ارائه بازپرداخت تسهیلات بانکی متقاضیان، وام‌های پرداختی بعد از ۱۲ ماه قسط ‌بندی می‌شود.

مؤمنی تصریح کرد: در سال جاری از سوی بسیج سازندگی ناحیه ثارالله شیراز ۵۰۰ میلیون تومان  تسهیلات بانکی به بیش از ۲۰ متقاضی پرداخت شده است و همچنین متقاضیان علاوه‌بر تسهیلات، از خدمات مشاوره حین و بعد از کار، تأمین مواد اولیه و بازار فروش بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان داشت: از پنج سال پیش تاکنون هر سال به ۵۰ نفر تسهیلات بانکی از سه تا ۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات