خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیت های قم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیت های قم گفت: بسیجیان باید دانش و آکاهی خود را ارتقا دهند و خود را مدافع سرسخت ارزش های انقلاب بدانند.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۲۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

بسیجیان خود را مدافع سرسخت ارزش های انقلاب بدانند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام طبری طی سخنانی در گردهمایی بصیرتی کارکنان یگان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: اساسا در حکومت دینی همواره سه عامل حاکمیت دینی، رهبری دینی و حمایت مردمی موجب حفظ نظام می شوند.

وی افزود: حاکمیت دینی یعنی اینکه قوانین و احکام بر اساس آیات و روایات ائمه(ع) باشد و رهبری دینی در زمان حضور امام معصوم است و در زمان غیبت عالم جامع الشرایط که در راس آن مقام معظم رهبری است.

طبری در ادامه با اشاره به فرمان امام راحل عظیم الشان در مورد تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر 1358 بیان کرد: حمایت مردمی زمانی محقق می شود که بسیجیان، این خواص با بصیرت جامعه با اتکاء و توکل به خدای باریتعالی و تلاش و پشتکار فراوان در زمینه اقتصادی و پیروی از ولایت قدم برداشته و خود را مدافع سرسخت تمامی ارزش های انقلاب اسلامی بدانند.

وی تاکید کرد: نیروهای بسیجی باید با افزایش سطح دانش و آگاهی خود به وظیفه دینی خویش که همانا پیروی از ولایت است، عمل نمایند.


ارسال نظرات