به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام رضا (ع) ايستگاه فرهنگی و صلواتی در مشهداالرضا(ع) برپاشد.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۰۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

محمد ابراهیمی مدیر اجرایی برنامه های فرهنگی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی هم‌زمان با سالروز شهادت علی بن موسی‌الرضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.

وی اظهار کرد: این ایستگاه فرهنگی و صلواتی بین‌راهی با نام هیات مذهبی بین الحرمین برای هفتمین سال متوالی جهت ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) در خیابان امام رضا(ع) برپا شده است.

 ابراهیمی افزود: این ایستگاه به همت جمعی از جوانان شاهرودی برپا شده و در طول شبانه‌روز به زائران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) که برای عزاداری به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، خدمات‌رسانی می‌کند.

وی گفت: در این ایستگاه روزانه حدود دوهزار بسته فرهنگی و دوهزار پرس غذای گرم همراه با چای و نبات بین زائران حرم منور رضوی توزیع می‌شود.

گفتنی است؛ موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود علاوه بر برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی در ایام ماه آخرصفر در مشهد مقدس همه ساله در ایام اربعین حسینی نسبت به برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی در مسیرنجف تا کربلا و همچنین دربرپائی نمایشگاه فرهنگی و ایستگاه صلواتی در  کلیه مناسبتهای ملی و مذهبی در طی سال اقدام می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها