خبرهای داغ:
در سالروز شهادت امام رضا(ع)؛

قم غرق در عزا و ماتم شد/ عزاداری خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ص) مراسم عزاداری در حرم حضرت معصومه(س) و بیوت مراجع تقلید در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۸۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
قم غرق در عزا و ماتم شد/ عزاداری خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در آخرین روز ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) شهر مقدس قم غرق در عزا و ماتم شد.

دسته‌های عزاداری بصورت هیئت‌های زنجیرزنی و سینه زنی شب گذشته و امروز از نقاط مختلف قم و شهرهای اطراف وارد حرم کریمه اهل بیت(ع) شدند و این مصیبت را به خواهر گرامی هشتمین امام شیعیان، حضرت فاطمه معصومه(س) تسلیت گفتند.

تکایا و بقاع متبرکه قم نیز امروز و شب گذشته مملو از زائران و عزادارنی بود که با برگزاری مراسم سخنرانی و نوحه‌خوانی در سوگ امام رضا(ع) عزاداری می‌کردند.

همچنین مراسم روضه خوانی و عزاداری امروز در بیوت مراجع عظام تقلید در قم با حضور علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم برپا شد.

عزاداری خادمان اخت الرضا(ع) در سالروز شهادت امام رئوف
قم غرق در عزا و ماتم شد/ عزاداری خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع)
خادمان حرم کریمه اهل بیت(س) نیز قبل از ظهر امروز در مسجد امام حسن عسکری(ع) تجمع کرده و به عزاداری پرداختند.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام میردامادی و مداحی مداحان اهل بیت(ع)، دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س) به سمت حرم این بانو حرکت کرده و بر سر و سینه زدند. مردم نیز خادمان را در این آیین عزاداری همراهی کردند.

خادمان با حضور در صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س)، ضمن عزاداری و سوگواری، مصیبت شهادت امام رضا(ع) را به خواهر گرامی این امام همام تسلیت گفتند.

خاطرنشان می‌شود خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) هر ساله در سالروز شهادت امام کاظم، امام رضا و امام جواد(علیهم السلام) و رحلت کریمه اهل بیت(ع) با برپایی دسته عزاداری به سوگواری می‌پردازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار