خبرهای داغ:
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز تمرین سرباز امام زمان بودن به سرباز نائب امام زمان بودن و در جبهه حق علیه باطل جنگیدن است.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۴۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
جنگیدن در جبهه حق علیه باطل تمرین سرباز امام زمان(عج) بودن است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از تیپ زینبیون، با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران علاوه بر خیل کثیر عاشقان و منتظران امام زمان(عج) میهمانان ویژه‌ای از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم دارد، اظهار کرد: این شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) از شیعیان خالص و مخلص پاکستان هستند، آن‌ها که نمونه عشق حقیقی به اهل بیت(ع) خصوصاً حضرت زینب(س) هستند.

وی ادامه داد: طبق گزارش‌های رسیده، زینبیون یعنی رزمندگان پاکستانی که در جبهه دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مقاومت اسلامی برای دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) می‌جنگند جزء شجاع‌ترین، مخلص‌ترین و عاشقانه‌ترین رزمندگان این جبهه هستند.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در ماه محرم گذشته در یک مقطع زمانی محدود 12 رزمنده زینبیون به فیض شهادت نائل شدند که همه آن‌ها نام مبارک حسین داشتند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحیمیان با اشاره به اینکه ما بر این مصیبت اشک می‌ریزیم اما اشک شوق‌ هم داریم، تأکید کرد: در طول تاریخ اسلام و تشیع، هیچ‌گاه امام زمان مثل امروز سربازانی جان ‌بر کف نداشته‌اند. امروز هزاران جوان جان ‌بر کف از زینبیون، فاطمیون، حیدریون، حزب‌الله ایران، حزب‌الله لبنان، حزب‌الله عراق و سراسر جهان اسلام و کشورهای اسلامی آماده حرکت و جان دادن و شهید شدن در راه امام زمان(علیه السلام) و ولایت هستند.

وی افزود: امروز تمرین سرباز امام زمان بودن به سرباز نایب امام زمان بودن و در جبهه حق علیه باطل جنگیدن است و این لطف خدا است که شرایطی را ایجاد کرده که جوانان مسلمان و شیعه از سراسر دنیا به عشق دفاع از حرم اهل بیت(ع) جانشان را کف دست گذاشته و فداکاری کنند و هر روز عاشورایی رقم زده و سرزمین‌های مختلف را کربلا کنند.

تولیت مسجد مقدس جمکران در پایان با بیان اینکه شیعیان پاکستان برگ زرینی در جهاد و شهادت از خود بر جای گذاشتند، خاطرنشان کرد: این کشور شهدایی مانند شهید عارف حسینی را در راه اسلام فدا کرده که امام خمینی(ره) بعد از شهادت ایشان یکی از مهم‌ترین پیام‌های خودشان را صادر کردند، وی از سربازان حقیقی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و ولایت بود.

در پایان این مراسم همزمان با شب شهادت حضرت علی‌ بن موسی الرضا(علیه السلام) خانواده‌های 11 شهید مدافع حرم از تیپ زینبیون با حضور تولیت و جمعی از معاونان و مدیران مسجد مقدس جمکران تجلیل شدند.
ارسال نظرات