خبرگزاری بسیج: به مناسبت هفته بسیج،مراسم یادواره شهدا در مسجد امام صادق(ع)شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۴۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
خبرگزاری بسیج:امشب در شب شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،علی ابن موسی الرضا(ع)وبه مناسبت هفته بسیج،مراسم یادواره شهدا،به همت حوزه153ولیعصر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس،باحضور جمعی از مسئولان،جانشین ناحیه و معاونین،عموم مردم وبسیجیان این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام محمد امین نجفیان،مسئول طرح صالحین حوزه 153ولیعصر(عج)ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) وتبریک به مناسبت ایام بسیج اضهار داشت:سربلندی،اقتدار،توسعه و آبادانی جمهوری اسلامی مدیون جان فشانی های رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس است.
نجفیان با اشاره به تاثیر این نوع مراسم در جامعه پرداخت و تاکیدکرد:برگزاری این گونه یادواره ها بهترین خدمت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهدا است.
وی در خاتمه یادآورشد:در این یادواره ها،یادآور میشویم چه مسئولیتها و وظایفی داریم تا انجام دهیم و در مسیر شهدا قرار بگیریم،مسیری که مشخص شده وباید بتوانیم انقلاب اسلامی را بایادو خاطره شهدا به سمت جلو هدایت کنیم.

*در پایان سخنرانی حجت الا سلام نجفیان-نوای مداحی با صدای کربلایی:پوریا عزیزی از مداحان حوزه ولیعصر(عج)این مراسم به پایان رسید*
ارسال نظرات