رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

نفاق و اشرافی گری دو تهدید جدی برای نظام اسلامی است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: نفاق و اشرافی گری دو خطر بزرگ و جدی کشور عزیز ایران اسلامی را تهدید جدی می کند.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۳۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، نظرعلی علیزاده رئیس مجمع بسیج استان گیلان در یادواره نه شهید منطقه سرچور شهر گفت: جریان نفاق که از منافقین بدتر و خطرناک ترند و در هر زمان یک چهره جدیدی به خود می گیرد و همرنگ جماعت می شود تا بعد از نفوذ و جلب اعتماد عمومی مردم از داخل ضربه بزند.

وی گفت: دشمنان خارجی به بهره گیری از جریان نفاق قصد ما را کرده و بهترین راه مقابله با این جریان خطرناک و پیچیده افشای چهره ی منافق است و باید مواظب نفاق سیستمی باشیم که تأکید مقام معظم رهبری از مسئله نفوذ همین چهره از نفاق است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان تصریح کرد: جریان نفاق بیشترین ترس و وحشت را از افشاگری دارند و در حالی که مقام معظم رهبری مسئله فتنه سال 88 را خط قرمز نظام معرفی می کنند عده ای به حمایت از فتنه با تکرار و بازخوانی آن مخالفت می کنند و این مخالفت با معظم له است و غیر قابل انکار است.

علیزاده گفت: خطر دوم تهدید کننده ی انقلاب اشرافی گری است که عده ای به آن مبتلا شده اند و به اوج رسیده و این برخلاف سیره شهداست وزیری که چندین هزار میلیارد تومان سرمایه دارد  چگونه می تواند درد و مشکلات قشر محروم جامعه را درک کند در حالی که انقلاب متعلق به پابرهنه ها و قشر محروم جامعه است.

وی یادآور شد: امروزه اشرافیگری در بدنه نظام و در عرصه اجرایی، قانون گذاری و قضایی رسوخ کرده و حتی عده ای حقوق و مزایای نجومی را حق خویش می دانند و سهم خویش از انقلاب می دانند ولی پرداخت اندک ریال یارانه را به مردم عادی سخت و دشوار می دانند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان افزود: خدا انسان را آفرید و برای سعادت انسان برنامه و راهنما فرستاد که برنامه زندگی انسان را دین و راهنمایان جامعه انسانی پیامبران الهی اند و پیامبر گرامی اسلام را بعنوان بهترین الگو و اسوه برای بشریت معرفی کرد.

علیزاده گفت: در مکتب اسلام انسان های بزرگی همچون امام علی(ع) و سایر ائمه(ع) و سلمان و مقداد و ابوذر تربیت یافتند و نتیجه تربیت مکتب اسلام مشخص است ولی امروز جهان غرب می خواهد از تمام ابزار حتی یک عروسک هم که شده کمک بگیرد تا تربیت براساس فرهنگ غرب انجام شود.

وی اضافه کرد: اسلام بهترین راه و مسیر زندگی برای بشریت است و پیامبر(ص) بهترین الگو برای همه ی انسان ها در همه ی اعصار است و سلسله مراتب حاکمیت الهی از خدا شروع می شود و به ولایت فقیه می رسد و در سوره حمد از خدا می خواهیم که ما را به راه راست هدایت کند و خدا خود را در آیه 61 سوره یاسین صراط مستقیم معرفی می کند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در تفکر شیعه هیچگاه زمین از وجود یک حاکم الهی حتی در زمان غیبت امام عصر(عج) خالی نبوده و نیست و همه ی آنانی که به فلاح و رستگاری رسیده اند از مسیر درست اسلام حرکت کرده اند و از حیات طیبه برخوردار شده اند.

وی در پایان افزود: متأسفانه عده ای از روی غفلت و ناآگاهی از فرهنگ و تاریخ اسلام تأسیس و تشکیل یک حکومت جامع ذو ابعاد اسلامی در مدینه توسط پیامبر گرامی اسلام را منکر شده اند که اینان همان تحصیل کرده های غربی اند که با فلسفه اسلام بیگانه و در فلسفه غرب غرق شده اند.

ارسال نظرات