مسئول راهبردي سپاه الغديریزد:

علاوه بر ساختار نظامي، ساختار فرهنگي و اجتماعي بسیج را حفظ و ارتقا دهيم

غلامحسین دشتی در جمع فرهنگیان ناحیه ثارالله یزد در سخناني تاکيد نمود: بسيج متعلق به تمام اقشار و گروههاي جامعه است و همه بايد از آن حمايت کرده و تلاش کنيم.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۱۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همایش اقتصاد مقاومتي وانقلابي گري با حضور پر شور فرهنگيان بسيجي ناحيه دو يزد به همت کانون بسيج فرهنگيان ناحيه مقاومت بسيج ثارالله در سالن همایش پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا "حجت الاسلام والمسلمين کريمي" مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه ثارالله ضمن عرض خير مقدم از خدمات فرهنگيان در امر تعليم وتربيت تشکر نمود و در خصوص

اهميت تعليم وتربيت در اسلام و نقش سازنده جامعه فرهنگي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي و نظام تربيتي کشور مطالبي را بیان نمود.

در ادامه دانش آموز روشندل "شایان شوگانی" به مداحی در رثای امام حسن مجتبی (ع) پرداخت.

"غلامحسین دشتی" مسئول راهبردي سپاه الغدير در سخناني تاکيد نمود: بسيج متعلق به تمام اقشار و گروههاي جامعه است و همه بايد از آن حمايت کرده وتلاش کنيم و علاوه بر ساختار نظامي ساختار فرهنگي واجتماعي بسیج را حفظ و ارتقا دهيم.

وی افزود: بسيج در هر صحنه اي که وارد شده است موفق بوده و در جريان اقتصاد مقاومتي نيز نقش موثري داشته است و ادامه داد: دولتمردان بايد در بحث اقتصاد مقاومتي به بسيج ومردم تکيه نمايند واز قدرتهاي پوشالي دنيا نهراسند .

وی تصریح کرد بسیج در اقتصاد مقاومتي با بکار بردن اصولي مانند اتکا به خداوند،استفاده از توان داخلي ،دوري از تجملات واشرافي گري ،برگزاري کلاسهاي اشتغال زايي،خريد کالاي داخلي،دوري از دنيا پرستي ودنيا زدگي،موفق بوده است.

دشتی در پایان همچنين به راهکارهاي فرهنگي اقتصاد مقاومتي در آموزش وپرورش پرداخت و در خصوص بحث انقلابي گري در مورد شاخصهاي انقلابي گري اشاره وتاکيد نمود وافزود: همه سعي کنند اين شاخصها را در وجود خود تقويت کنند و بر اساس اين شاخصها عمل نمايند.
ارسال نظرات