در هفته بسیج، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نزدیک به 120برنامه را در سطح شهرستان برگزار کرد است .
کد خبر: ۸۷۸۵۲۱۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، فرمانده ناحیه بسیج تفت به مناسبت هفته بسیج نشست خبری برگزار کرد.

سرهنگ علیرضا زارع در این نشست با تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع)، بسیج را نیروی کارآمدی خواند که با ظرفیت های خوبی که دارد در خدمت مردم است و افزود: با پیچیدگی جنگ نرم امروز رسالت بسیار سنگینی بر عهده بسیجیان و مسئولان بسیج است و ما هم با ایجاد برنامه های مختلف فرهنگی و بصیرتی در این راه گام بر می داریم.

وی افزود: در هفته بسیج، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نزدیک به 120برنامه را در سطح شهرستان برگزار کرد است که از مهم ترین این برنامه: برگزاری 2جلسه شورای اداری، برگزای پیاده روی نمادین اربعین در 4 نقطه شهرستان، ایجاد موکب، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهستان بنادکوک، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و بسیج، افتتاح کلینیک تخصصی بیماران خاص دیابتی، برگزاری کارگاه های مختلف گفتمان سازی، برنامه خطبه خوانی حضرت زینب(س) ویژه بانوان، بازدید از 235 خانواده شهید و غبار روبی235گلزار شهدا در سطح شهرستان بیان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: به کمک ناحیه مقاومت بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی، مجموع 15 واحد پرورش شترمرغ با تسهیلات مناسب، راه اندازی شده است.

وی زنان را پرچم داران جنگ نرم دانست و افزود: ناحیه بسیج تفت در همین راستای، نزدیک به 16کارگاه مادران و نقش زنان در جنگ نرم تشکیل داده است.

زارع با اشاره به همایش بزرگ پیاده روی خانوداگی که در هفته جاری برگزار می شود ادامه داد: این همایش به مناسب هفته بسیج و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ورزش همگانی، برگزار خواهد شد که این مراسم روز جمعه 12آذرماه بعد از قرائت دعای ندبه در مصلی قدس شروع و تا سالن تختی ادامه دارد و در پایان هم قرعه کشی با جوایز ارزنده صورت خواهد گرفت و این نوید را داد که ان شاالله بتوانیم در هر فصل سال، یک همایش پیاده روی برگزار کنیم.

وی در مورد سوال، تدفین شهدای در تفت اینگونه پاسخ داد: بیش از 90 درصد کارهای تدفین شهدا در تفت صورت گرفته است و مکان آن هم قطعی شده است و منتظر یک مناسبت هستیم تا خاکسپاری صورت گیرد و امیدواریم تا پایان سال جاری صورت گیرد.

ارسال نظرات