رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از حضور بیش از 10هزار زائر سبزواری در سالروز شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۵۱۰۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید جواد سجادی نژاد  با بیان این که بیش از ۱۰هزار عاشق و دلداه امام رئوف در غالب ۸۵ کاروان از سبزوار عازم مشهد مقدس شده اند اظهارداشت: از این تعداد ۴۵ کاروان به صورت پیاده و ۴۰ کاروان سواره مسیر را طی کرده اند.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۴۰کاروان پیاده از اقشار مختلف در این پیاده روری ابراز داشت: بیش از ۸هزار و ۱۴۴ نفر از متشکل از افراد پیر و جوان و زن و مرد به صورت پیاده  مسافت بیش از ۲۰۰ کیلومتر تا حرم رضوی را طی طریق کرده و در روز شهادت امام رضا (ع) خود را به حرم رضوی خواهند رساند.

سجادی نژاد با مهم بر شمردن طی مسافت به صورت پیاده تا رسیدن به حرم امام رئوف و تحمل سختی های مسیر تصریح کرد: حضور در این مراسم نشان از ارادت و علاقه محبان اهل بیت است که با تحمل هر گونه سختی دست از دامان امامت و ولایت برنخواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همچنین ادامه داد: حضور در این راهپیمایی در دوره های مختلف نوعی تمرین و کسب آمادگی برای یاری ولایت و امام معصوم است اعلام این موضوع که در راه ولایت از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
 
وی با اشاره به انجام برنامه های فرهنگی در طول مسیر تاکید ویژه بر انجام نماز جماعت و اول وقت است خاطر نشان کرد: انجام مستحبات هنگامی ارزش معنوی بالایی دارد که ترک واجب صورت نگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها