با حضور امام جمعه و فرماندهی سپاه ناحیه دامغان؛
دفتر پایگاه مقاومت بسیج "شهید عباسپور" مدیریت برق شهرستان دامغان در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۴۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در این مراسم با بیان اینکه همه ملت ما باید بسیجی باشند، اظهار داشت: بسیج یک تفکر خاص مختص به یک گروه و جناح خاص نیست، نظام، تفکر و انقلاب ما مدیون و نیازمند تفکر بسیجی است.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: حضور همیشگی و به موقع در تمامی صحنه‌ها و نهراسیدن از قدرت‌های پوشالی و مادی ویژگی‌هایی است که سبب شده امروز دشمن به دنبال نابودی این تفکر و نیروی مردمی از راه موازی سازی و رقیب آفرینی برای بسیج در کشور ما باشد.

وی با بیان اینکه نیروی الهی، خالص، غیور و شجاع بسیج در کنار ارتش و سپاه جنگ نابرابر هشت‌ساله را به نفع ملت ما به پایان رساند، افزود: امروز جامعه ما همچون همیشه نیازمند تفکر بسیجی است؛ تفکری که سربازان آن جانشان را برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب، سربلندی ملت و اقتدار کشور فدا می‌کنند و فرزند صالح مردم و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با تأکید بر ضرورت تقویت بسیج و سپاه به عنوان لازمه اقتدار کشور خاطر‌نشان کرد: همکاری و همراهی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج باید تداوم و ارتقاء یابد همانا ایجاد فاصله بین مردم، بسیج، مساجد و روحانیت از اهداف و خواسته‌های کلیدی دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها