طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین حسینیه اولین شهید مدافع حرم در روستای باشی تنگستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۴۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری ظهر امروز در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع)، شرف و حیثیت اسلام و قرآن جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند، اظهار داشت: مدافعان حرم با حضور خود در سرزمین‌های اسلامی ارادت خود را به حضرت زینب(س) و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان داده‌اند.

صفری با بیان اینکه روحیه جهادی، اخلاق حسنه، تواضع، ولایتمداری و شهادت‌طلبی از خصوصیات برجسته شهید احمدی جوان بود، ادامه داد: این شهید علاوه بر اینکه از این خصوصیات اخلاقی برخوردار بود در زمینه نظامی نیز از کارایی بالایی برخوردار بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید احمدی جوان مایه آبرو، عزت، سربلندی، امنیت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی، مردم بوشهر و همه ما هستند، بیان کرد: این شهید بزرگوار همه هستی‌اش را وقف ائمه(ع) و قرآن کرد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه برای استقرار انقلاب و پیمودن راه الهی نیاز به استقامت و حرکت شتابنده انقلابی دارد، گفت: استکبار برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی تمام قد و با تمام امکانات و تجهیزات وارد میدان شده است.

پدر شهید احمدی جوان نیز در ادامه با اشاره به اینکه شهید وصیت کرده بود که تمام اموالش وقف اهل‌بیت(ع) و قرآن شود، گفت: شهید وصیت کرده بود که بجای خانه‌اش حسینه ساخته شود و بقیه زمینش نیز دارالقرآن شود.

احمدی جوان با اشاره به هزینه ساخت حسینیه بیان کرد: قسمتی از هزینه ساخت حسینیه از اموال شهید بوده و بقیه آن نیز مردم کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همکارانش در ساخت حسینیه خیلی کمک کردند، افزود: زیربنای زمین این حسینیه 250 متر و ساخت حسنیه نیز بیش از 1میلیارد ریال هزینه داشته و کار ساخت آن هشت‌ماه بطول انجامید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات