خبرهای داغ:
همراه با برگزیدگان جشنواره ملی مالک اشتر بسیج/3
فرمانده پایگاه امام هادی(ع) از برترشدن این پایگاه بسیج در جشنواره ملی مالک اشتر خبر داد و گفت: به دنبال مطرح شدن مسجد طراز اسلامی هستیم.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۰۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

علیرضا نخعی نژاد فرمانده پایگاه امام هادی (ع) و عضو مجمع عالی مساجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: در جشنواره ملی مالک اشتر که با حضور رده های مختلف بسیج برگزارشد موفق به کسب رتبه برتر شدیم.

وی با بیان اینکه درپایگاه اتاق فکری را تشکیل دادیم که شامل یک هیئت اندیشه ورز است افزود: موضوعات جلسات پایگاه ما متناسب با نیاز جامعه است و به هرفرد متناسب با تخصص او مسئولیتی محول می شود که با فکر، روحیه تلاش و جهاد برای رسیدن به اهداف فعالیت می کنند.

نخعی نژاد عنوان کرد: شورا پایگاه یک چارت 12 نفره است که متشکل از افراد دغدغه مند است که هرکدام از افراد شورا با معاونت های مربوطه یک کارگروه دارند و برنامه می دهند و کار گروه به صورت ماهانه در مورد موضوعات بحث و تصمیم گیری می کنند.

عضو مجمع عالی مساجد افزود: مجمع عالی مساجد درهرماه یک جلسه برگزار می کند که درآن سیاست کلی و فرهنگی مساجد مطرح و پیگیری می شود وهمچنین دراین مجمع موضوعات به صورت ماهیانه مطرح و در مورد آنها بحث و تصمیم گیری می شود.

وی عنوان کرد: این مجمع متشکل از افراد مختلفی همچون فرمانده سپاه استان رئیس جلسه و معاون بسیج محلات دبیر جلسه و اعضا مسئولین استانی همجون رئیس اوقاف، دبیرخانه مساجد، رئیس سازمان تبلیغات و فرمانده ناحیه بیرجند هستند.

نخعی نژاد اظهار داشت: درمجمع عالی مساجد به دنبال مطرح شدن مسجد طراز اسلامی هستیم و در راستای رسیدن به این هدف ماهیانه جلساتی با اعضا برگزار می کنیم و دراین مورد ایده می دهیم نظر سنجی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها