خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

ترویج شعائر اسلامی،تفکر بسیج و تمسک به ریسمان الهی راه نجات انقلاب اسلامی از گرداب های خطرناک است

حجت الاسلام شریفی در گردهمایی بسیجیان پایگاه امام خامنه ای روستای گنده پلو بسطام گفت: ترویج شعائر اسلامی و تفکر بسیج در جامعه و تمسک به ریسمان الهی راه نجات انقلاب اسلامی از گرداب های خطرناک است.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۹۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در گردهمایی بسیجیان پایگاه امام خامنه ای روستای گند پلو حوزه بسیج روستایی کربلا بخش بسطام شاهرود که به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع روستا برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و ایام حزن و ماتم اهل بیت(ع) با اشاره به اربعین حسینی و حضور باشکوه مردم، این را از نشانه های عظمت و پایداری و ماندگاری خون شهیدان عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام از ابتدا تلاش داشتند تا اسلام ناب را از ریشه بخشکانند اما قیام امام حسین(ع) و ادامه دار و دوام این قیام تمام توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: اسلام ناب محمد(ص) نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) است و آنچه پیامبر رحمت و مهربانی غرس نمودند بوسیله ائمه هدی و به خصوص اباعبدالله پاسداری شده و امروز به دست ما رسیده و باید قدر این نعمت را بدانیم و از آن حفظ و حراست کنیم.

شریفی ادامه داد: امروز تلاش دشمنان از بین بردن مکتب عاشوراست و انقلاب اسلامی که سردمدار این حرکت است را آنها هدف قرار داده اند تا این مسیر ادامه دار نباشد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی و امام راحل در ادامه مکتب عاشورا انقلاب را بنا نهاد و نهاد مقدس بسیج را بنیان نهاد تا این تفکر در گوشت و پوست ملت ایران آمیخته شود و با این تفکر ناب از اسلام و ارزش های آن پاسداری نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز بسیجیان عزیز ما در همه عرصه ها نظام حضور فعال و اثرگذار دارند گفت: امروز انقلاب به برکت خون شهدا و تفکر بسیجی در جهان اسلام نفوذ کرده و دامنه نفوذ آن روز به روز گسترده تر می شود و دشمنان نمی توانند در مقابل آن ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: ترویج شعائر اسلامی و تفکر بسیج در جامعه و تمسک به ریسمان الهی راه نجات انقلاب اسلامی از گرداب های خطرناک است و باید همه ملت ما با اتحاد و انسجام ملی در مقابل تهدیدات دشمنان بایستند.

شریفی افزود: امروز دشمنان از راه نفوذ و اثرگذاری بر خواص جامعه تلاش دارند انقلاب را منحرف نمایند اما باید بدانند و هر چند که می دانند تفکر ناب بسیج که امام بنا نهاد حافظ این دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است و نمی توانند این جامعه را به انحراف بکشانند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین ها چشم دشمنان را کور کرده است افزود: راهپیمایی اربعین بصیرت ملت مسلمان و اتحاد و همدلی آنها را در جهان نشان می دهد و دشمنان با نگریستن به این اجتماع عظیم منکوب و سرخورده و عصبانی می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها