خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: دنیا بر روی نیروهای مسلح و بسیج کشور حساب باز می کند و آن را جدی می گیرد زیرا می داند که هر کجا عرصه مسئولیت و رزم آوری باشد نیروهای مسلح و بسیج سنگ تمام خواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۹۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ شاهوردی در یادواره شهداء روستای حسین آباد نهبندان افزود:بسیج مظهر حضورمردم، قدرت، اقتدار و عزت کشور و نظام است و همه باید در سنگر مقدس بسیج محکم و استوار بمانیم.

وی اضافه کرد: دنیا بر روی نیروهای مسلح و بسیج کشور حساب باز می کند و آن را جدی می گیرد زیرا می داند که هر کجا عرصه مسئولیت و رزم آوری باشد نیروهای مسلح و بسیج سنگ تمام خواهند گذاشت.

وی امنیت و ولایت را مهم ترین ارمغان خون پاک شهدا دانست و افزود: شهدا برترین سرمایه های انقلاب اسلامی ما هستند که باید آنها را در زندگی خود الگو قرار داده و به سخنانشان جامه عمل بپوشانیم و همواره در خط ولایت فقیه حرکت کنیم.

سرهنگ شاهوردی گفت: برگزاری یادواره شهدا زمینه ای است که یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کنیم و از این راه در راه ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها