خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: مردم از فعالیت‌های این سازمان در استان رضایت دارند.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۶۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
رضایت مردم قم از فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین عبداللهی با اشاره به گرایش پرسنل دانشگاه علوم پزشکی به عضویت در بسیج اظهار کرد: به دلیل فعالیت‌های خوب بسیج جامعه پزشکی، پرسنل این دانشگاه گرایش زیادی به عضویت در بسیج دارند.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی قم تنها بسیج جامعه پزشکی وجود دارد و در این قشر از بسیج زیرشاخه‌های اساتید، دانشجویان و کارمندان را داریم و مردم نیز از فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان قم رضایت دارند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم افزود: ارتباط تنگاتنگی میان این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی قم را شاهد هستیم، بین بسیج جامعه پزشکی و وزیر بهداشت و مدیران وزارت بهداشت و درمان هم ارتباط خوبی وجود دارد و بسیج در خود ساختمان این وزارتخانه دفتر دارد.

عبداللهی با اشاره به عضویت رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در بسیج اظهار کرد: رئیس این دانشگاه عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی استان قم است و هماهنگی خوبی میان دانشگاه علوم پزشکی قم و بسیج در برگزاری برنامه‌ها در این دانشگاه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بسیجیان جامعه پزشکی استان قم درخواست اعزام به سوریه برای ارائه کمک‌های درمانی را دارند، اما با این وجود، بسیج در اعزام این افراد محدودیت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها