فرمانده بسیج نمونه استان زنجان در گفتگو با «بسیج» تأکید کرد
فرزاد محمدی با بیان اینکه نخبگان بسیجی، با درک دقیق تهدیدات و فرصت‌های موجود و کسب ایده های جدید می‌توانند جهت رفع مشکلات اقتصادی کشورمان حضور داشته باشند افزود:حمایت از بسیج، به نفع خود دولت است.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۴۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

 فرزاد محمدی یکی از فرماندهان بسیج  منتخب استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: امروزه بسیج، به عنوان یک شاخه مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است؛ بسیج با حمایت از تولیدکنندگان توانسته امکانات را به تولید کالاهای داخلی اختصاص دهد از اینرو دولت به جای اینکه شعار اقتصاد مقاومتی را ارائه دهد حمایت از بسیجیان را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه نخبگان بسیجی، با درک دقیق تهدیدات و فرصت‌های موجود و کسب ایده های جدید می‌توانند جهت رفع مشکلات اقتصادی کشورمان حضور داشته باشند افزود:حمایت از بسیج، به نفع خود دولت است و این توانایی از طریق استفاده از ظرفیت‌های موثر بسیج در رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم امکان پذیر است.

 محمدی بیان داشت: مهمترین بخش اقتصاد مقاومتی  انتقال تکنولوژی، جذب و بومی‌سازی و نوآوری است همکاری نزدیک بین مراکز بسیج و صنایع، توجه به فعالیت‌های بسیج، تحقیق، توسعه در دسترس بودن بازار کافی،قابلیت و ظرفیت کشور حمایت موثر دولت  از جمله اقدامات موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
ارسال نظرات