خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه سعی داریم در افق سال 1404 ، 70 درصد کشور عضو بسیج باشند، گفت: پایگاه های بسیج محوری ترین کانون فرهنگی در مساجد به شمار می روند.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۴۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

رضا زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح صالحین از حدود 7سال پیش در کشور آغاز شده است؛ گفت: با روی کار آمدن این طرح در پایگاه های بسیج فعالیت های بیشتری در سطح مساجد رخ می دهد.

مسئول بسیج مساجد و محلات استان گفت: سعی داریم در افق سال 1404 حدود 70درصد کشور عضو بسیج باشند.

وی ادامه داد: مسجد پایگاه عظیم فرهنگی است و باید با پرورش جوانان مومن و انقلابی می توان با همه معضلاتی که در سطح جامعه رخ می دهد مبارزه و افراد بیشتری را به سمت مسجد سوق داد.

زارعی با بیان اینکه جوانان بسیجی مهمترین ارکان دینداری در مسجد هستند، افزود: مسجد محوری ترین پایگاه وصل بسیجیان است و در طول تاریخ اسلام و بعد از انقلاب اسلامی مساجد نقش اساسی را در جامعه بخصوص اعزام رزمندگان به جبهه حق علیه ایفا کردند.

وی با بیان اینکه بسیج از صدر اسلام و جود داشته است، گفت: بزرگترین کانون مسجد پایگاه های بسیج هستند که از همه طبقات جامعه و همه سنین و اقشار در آن حضور دارند.

مسئول بسیج مساجد و محلات استان دشمن سعی می کند باورهای مردم را تغییر دهد، گفت: روحیه جوانی یک روحیه حقیقت پذیر است و اگر جوانان به مسجد جذب شوند و دل جوانان در مسجد به دست آورده شود جوانان در معرض آسیب های دشمن قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اگر باورهای مردم در مسجد تثبیت شود کمتر دچار لغزش خواهند شد، افزود: افراد محله، معتمدین، امام جماعت مسجد، جوانان مسجدی، ایثارگران و نخبگان نقش اساسی را در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد دارند.

زارعی با اشاره به اینکه مسجد محلی برای همه اقشار مختلف جامعه است، گفت: اردکان دینداری در مسجد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها