جانشین سپاه شاهرود

بسیج یک اندیشه و فرهنگ همراه با علم و عمل و منطق همراه است

سرهنگ پاسدار یارمحمدی در نشست سیاسی پایگاه حضرت فاطمه(س) شاهرود گفت: بسیج یک اندیشه است و بسیج یک فرهنگ است که همراه با علم و عمل و منطق همراه است.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۱۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در نشست سیاسی پایگاه حضرت فاطمه (س) حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) شاهرود که در محل پایگاه برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و ایام شهادت ائمه هدی با بیان اینکه بسیج از متن قرآن و روایات اسلامی برخاسته است اظهار کرد: خدا در قرآن تاکید بر اتحاد و انسجام و بسیج در برابر استکبار و دشمنان اسلام دارد و بر تجهیز و مسلح بودن جامعه اسلامی در این امر تاکید دارد.

وی افزود: بسیج در مکتب اسلام، حافظ اسلام و ارزش های اسلام است و از بطن مردم برخاسته و در این امر تلاش فراوان دارد که دین پابرجا بماند و در برابر دشمنان مسلح و مقاوم هستند.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: امام راحل بسیج را برگرفته از متن جامعه و شجره طیبه بیان می کند و اخلاص و صفای بسیجیان را ارج داده و غبطه می خورد و این شاخص ها اهمیت بسیج را بیان می کند.

وی با اشاره به میدان عمل بسیج در جامعه تصریح کرد: اولین میدان عمل بسیج  باید مسجد باشد و بسیج مسجد محور است چرا که مسجد پایگاه اصلی و سنگر دفاعی اسلام است و باید بسیجیان به عنوان رزمندگان در این سنگر حضور داشته و بسیج مسجد محور باشد.

جانشین سپاه شاهرود ادامه داد: عرصه فعالیت بسیج محدودیتی ندارد و بسیج در همه عرصه ها حضور فعال در جامعه دارد و به فرموده رهبر انقلاب بسیج بدنه فعال جامعه است چرا که در هر جا که به حضور بسیج نیاز باشد حاضر است.

وی با اشاره به تفکر بسیج گفت: بسیج یک اندیشه است و بسیج یک فرهنگ است که همراه با علم و عمل و منطق همراه است.

یارمحمدی با بیان اینکه تفکر ناب بسیجی امروز در منطقه در حال نفوذ است گفت: اگر رهبری نفوذ را مطرح می کنند برای این است که بسیج در منطقه نفوذ یافته و دشمنان می خواهند از این حربه به ما ضربه بزنند و با شناسایی راههای نفوذ ما در کشورها و ملت های منطقه از اینجا به ما ضربه وارد کنند.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت در عرصه های جنگ نرم امروز عنوان کرد: بسیج باید تلاش کند تا با روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه و شناسایی رخنه ها و راههای نفوذ دشمن بر تبعیت از بیانات رهبر انقلاب در پاسداری از انقلاب و ارزش های آن در خط مقدم باشد و دشمن را منکوب کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار