خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه در امور روحانیون:
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مشکل کشور لغو یک سخنرانی نیست، بلکه مشکلات اصلی مردم، مشکل اقتصادی و اشتغال است که اهتمام مسئولین باید در جهت مقابله با مفاسد اقتصادی و حل مشکل اشتغال باشد.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۱۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرمانده کل سپاه در امور روحانیون در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج مستضعفین در آستان مقدس امامزاده علی(ع) قزوین برگزار شد، گفت: تشکیل بسیج ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بود تا کشور را در برابر با تهاجم و مشکلات گوناگون حفاظت کند.

وی با اشاره به اهداف و کارکردهای بسیج اظهار کرد: مقابله با توطئه‌ها از وظایف بسیج است که نقش این نهاد را در مقابله با توطئه‌های گوناگون علیه انقلاب، بویژه در فتنه 88 شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: بسیج سازندگی در مسئله اشتغال و حل بخشی از معضلات اقتصادی کشور با ایجاد مشاغل خانگی و اعطای وام‌های اشتغال‌زایی در راستای اقتصاد مقاومتی به مردم یاری رسانده است.

مشاور فرمانده کل سپاه در رابطه با نقش بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد: در تهاجم فرهنگی که دشمن با سرمایه‌گذاری بسیار نسل جوان و خانواده‌ها را هدف گرفته، بسیج با جذب نوجوانان و جوانان، بسیاری از آنها را از این آسیب مصون داشته و جوانانی مومن و انقلابی را تربیت کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج هیچ‌گاه در دسته بندی‌های حزبی و جناحی قرار نمی‌گیرد، مطرح کرد: بسیج پیرو امام و رهبری و بر این اساس دارای بصیرت و بینش سیاسی است و در آگاهی بخشی سیاسی به جامعه نیز تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با تأکید بر لزوم تلاش مسئولین برای حل مشکلات مردم عنوان کرد: مشکلات کشور و مردم لغو یک سخنرانی نیست که مسئولین برای رسیدگی به آن هیئت تعیین کنند، بلکه مشکلات اصلی مردم، مشکلات اقتصادی و اشتغال است که اهتمام مسئولین باید در جهت مقابله با مفاسد اقتصادی و حل مشکل اشتغال باشد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها