مسئول تعلیم تربیت بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: برنامه های تعلیم تربیت و حلقه های صالحین در حوزه و پایگاه های دانشجویی جایگاه و اولویت نخست را دارد.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۰۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

حجت الاسلام و المسلمین سید علی میری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، ضمن تشریح برنامه های این مدیریت برای دانشجویان اظهار داشت: اهم برنامه های تعلیم و تربیت، برگزاری جلسات حلقه های صالحین است که این برنامه فرهنگی و اعتقادی است و خروجی آن در بلند مدت نمایان می شود.

وی از برنامه های شاخص تعلیم و تربیت در بسیج دانشجویی را دوره طرح ولایت دانست و بیان داشت: این دوره یک اردوی 10روزه است و پشتوانه محتوای آموزشی جلسات حلقه های صالحین است و دانشجویانی که شرایط اولیه را دارند، وارد این دوره آموزشی می شوند و گام های بعدی این برنامه باید با کمک مربی برداشته شود.

مسئول تعلیم تربیت بسیج دانشجویی استان سمنان جایگاه برنامه های بسیج و خصوصا برنامه های تعلیم و تربیت را مطلوب دانست و عنوان کرد: برنامه های تعلیم تربیت و حلقه های صالحین در حوزه و پایگاه های دانشجویی جایگاه نخست را دارد و ما می توانیم با این برنامه ها فضایی از برادری، ایثار و گذشت را در بین دانشجویان نهادینه کنیم.

میری ضمن تشریح برنامه های این مدیریت تا پایان سال جاری بیان داشت: به دنبال کیفی سازی و برگزاری هر چه بهتر جلسات حلقه ها در پایگاه ها هستیم و تححق این خواسته منوط به ارتباط بیشتر با سرگروه ها و مربیان است و ارتباط مربی ها با سرگرو ه ها بیشتر شود .


ارسال نظرات
پر بیننده ها