استراتژی ها و تاکتیک های دشمنان در منطقه جهت فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است و ایجاد تفرقه بین مسلمانان بزرگترین فتح برای دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۰۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بمناسبت هفته بسیج گردهمایی فرهنگ نهادی با موضوع اتحاد و انسجام جهان اسلام جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام با حضور کارکنان سپاه ناحیه طارم در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم در این گردهمایی با اشاره به نقش اتحاد و وحدت اسلامی در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی، گفت: حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و تعالی و توسعه آن و تحقق و تثبیت ارزشهایش نیز تنها در سایه ی اتحاد و انسجام ملی تحقق می پذیرد .

حجت الإسلام مهدی مرادخانی به اوضاع سیاسی جهان امروز اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی استراتژی ها و تاکتیک های دشمنان در منطقه جهت فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از هر سو چه از طریق تفرقه، فرقه سازی های جعلی و تحریمهای متعدد سعی در از بین بردن اتحاد و وحدت ما دارند .

وی اظهار داشت: ادامه این راه پرچالش با وجود دشمنان قسم خورده پیشرفت و عظمت ملّت ایران ممکن نیست مگر با حفظ تقویت اتحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی می توانیم تداوم و استمرار انقلاب اسلامی کوشاباشیم .

حجت الإسلام مرادخانی با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مسلمانان بزرگترین فتح برای دشمنان اسلام است افزود: پیامبر و قرآن از نعمتهای عظیم الهی برای بشریت است اگر مردم به آن دو توسل جویند و آنها را به یاد بسپارند هرگز متفرق نخواهند شد.

وی در ادامه به اهمیت وحدت از بیان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: ایشان فرموده اند اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد آن کشور را آب خواهد برد گفتنی است تأمل در این نکته اهمیت وحدت بین مسلمانان را می رساند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: اخوت ایمانی و رابطه معنوی و اعتقادی بهترین راهبرد اتحاد ملی و انسجام اسلامی بین مسلمانان جهان است و از جمله بهترین الگو و هدف جهت تداوم و استمرار نظام اسلامی ایران می باشد.

ارسال نظرات