خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از ویزیت رایگان در روستاها و مناطق محروم این شهرستان و برگزاری محفل انس با قرآن در دهه وقف خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۰۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی میرکو در تشریح برنامه‌های دهه وقف در این شهرستان، دیدار با امام جمعه و ارائه گزارش از موقوفات جدید در دامغان را بخشی از این برنامه‌ها دانست.

وی گفت: نشست خبری با اصحاب رسانه، تور خبری با حضور خبرنگاران برای بازدید از موقوفات و پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری و حضور در بقاع متبرکه امام‌زاده قاسم (ع) صیدآباد، زینبیه و سیدصالح جزن و امام‌زاده علی ولی (ع) در جریان برنامه وقف و رسانه انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان افزود: سخنرانی و مراسم لبیک یا رسول‌الله (ص) در روز بیست‌وهشتم ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) در مسجد جامع دامغان برگزار شد.

میرکو بیان کرد: برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و همکاری دانشکده علوم قرآنی در کنار بازدید از کلاس‌های طرح حفظ قرآن ازجمله برنامه‌های قرآنی هفته وقف در دامغان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد:‌ زنگ انشا با موضوع وقف و تور زیارتی بقاع متبرکه اختصاصی دانش‌آموزان در جریان نشر فرهنگ وقف در حوزه آموزش و پرورش برای آشنایی جوانان با وقف، این صدقه جاریه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان اضافه کرد: نشست‌هایی با روحانیان حوزه علمیه، جامعه پزشکان، اصناف و بازاریان و دانشگاهیان با موضوع پایان‌نامه با عناوین وقف و اقتصاد مقاومتی از سلسله نشست‌های تخصصی است که در دهه وقف در شهرستان دامغان برگزار خواهد شد.

میرکو گفت: حضور در روستاها و مناطق محروم با طرح سلامت و ویزیت پزشکی رایگان ازجمله برنامه‌های بهداشتی و درمانی دهه وقف در دامغان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: پیاده‌روی حرم تا حرم، عیادت از سالمندان و سخنرانی ویژه خواهران از دیگر برنامه‌های دهه وقف در شهرستان دامغان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها