مهدی ضرغامی گفت: بسیجی حافظ انقلاب است و دل در گرو ارزش‌ها داشته و نسبت به دغدغه‌های انقلاب بی‌توجه نیست.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۸۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
مهدی ضرغامی مدیر خبرگزاری تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان البرز با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه نقش موثر و بسزایی را ایفا کرده و در حال حاضر آن را ادامه می‌دهد.
 
بسیجی حافظ انقلاب است/بسیج سازندگی سبب ایجاد روحیه تواضع و خودباوری در جوانان می‌شود.

مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز با بیان اینکه اقشار مختلف در بسیج فعالیت دارند،‌ افزود: بسیجی حافظ انقلاب است و دل در گرو ارزش‌ها داشته و نسبت به دغدغه‌های انقلاب بی‌توجه نیست.

وی با اشاره به شعار سال جاری، گفت: بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت‌هایی داشته که از جمله آن ارائه تسهیلات در جهت تولیدات داخلی در استان است.

ضرغامی با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی سبب پیشرفت استان و کشور می‌شود، ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم است که علاوه بر اینکه به این مناطق کمک می‌شود،‌ سبب ایجاد روحیه تواضع و خودباوری در جوانان می‌شود.

وی با اشاره به بسیج پزشکان، ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه پرجمعیتی مانند فردیس فاقد امکانات درمانی مانند بیمارستان است که سبب ایجاد مشکلاتی برای اهالی این منطقه می‌شود، اما بسیج پزشکان با تلاش خود بیمارستان صحرایی در این منطقه ایجاد و به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کند که این امر از نقش بسیج و تفکر بسیجی در تحولات فرهنگی و اجتماعی حاصل می‌شود.

ضرغامی با بیان اینکه در زمان 8 سال دفاع مقدس بسیج نقش بسزایی را ایفا کرد، افزود: در حال حاضر دفاع در برابر استکبار هنوز وجود دارد.

وی با اشاره به موضوع «نفوذ»، گفت: باید بسیج به این موضوع بیشتر بپردازد و در دانشگاه‌ها همایش‌های روشنگری برای دانشجویان در این زمینه برگزار کند.

ضرغامی با اشاره به تهاجم فرهنگی در میان جوانان، بیان کرد: با توجه به ارتباط زیاد جوانان با دنیای مجازی و در دسترس قرار گرفتن این فضا برای جوانان، بسیج می‌تواند با به روز کردن تجهیزات و سیستم‌های خود در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشد و حتی حلقه‌های صالحین خود را از طریق فضای مجازی برای جذابیت بیشتر جوانان برگزار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها