امام جمعه شهرستان ایوان: امروز آسیب های اجتماعی که دامن جامعه را گرفته از طرف فضای مجازی تقویت می شود. خیلی از ناهنجاریهای اجتماعی در نتیجه تشخیص نادرست والدین نسبت به تربیت فرزندان است.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۶۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام اروند امام جمعه شهرستان ایوان در جلسه حلقه مربیان شهرستان ایوان که با حضور گسترده برادران و خواهران همراه بود، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: پیش برنده و منجی جامعه ما ولایت است و نه حزب و جناح. بسیج هم در این راستا یعنی ولایتمداری در فعالیت و حرکت است و حزب و جناح خاصی را دنبال نمی کند.

سرمربی صالحین شهرستان ایوان با اشاره به بحث انقلابی گری بسیج عنوان کرد: عده ای با حمله به فرهنگ و اعتقادات بصورت برنامه ریزی شده با اقداماتی در فضای مجازی به دنبال استحاله فرهنگی و جایگزینی فرهنگ غربی در جامعه هستند و فرهنگ اسلامی ایرانی را عقب مانده توصیف می کنند، در حالی که فرهنگ غربی دور از اخلاق و انسانیت است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ایوان افزود: امروز آسیب های اجتماعی که دامن جامعه را گرفته از طرف فضای مجازی تقویت می شود. خیانتی که از رهگذر رسانه ها وارد زندگی مردم شده است. این هوسرانی ها عشق نیست بلکه دام شیطان است. البته خیلی از این ناهنجاریهای اجتماعی در نتیجه تشخیص نادرست والدین نسبت به تربیت فرزندان است.

امام جمعه ایوان با اشاره به لزوم ورود به فضای مجازی تأکید کرد: باید با روش وارد فضای مجازی شد و خطرات آن را نیز به جوانان گوشزد کرد.وی در ادامه با اشاره به آیه قرآن« لاتلقوا بأیدیکم إلی التهلکه» اذعان کرد: معنی این آیه یعنی اینکه گوشی هوشمند برای فرزندانی که فرهنگ استفاده درست را یاد نگرفته اند، نخریدن. یعنی ماهواره ها را جمع کردن. یعنی لقمه حرام را به خانه نبردن. یعنی تربیت فرزندان را دنبال کردن و رها نکردن آنها که چه می کنند.

حجت الاسلام لروند با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای نابودی جوان ها تصریح کرد: در بازیهای رایانه ای صحنه هائی را جا زده اند که حیای بچه ها را به باد می دهد و باید مواظب بود.

امام جمعه ایوان در ادامه بیان کرد: زنهای زاگرس نشین در مقابل رضا خان ایستادند و در مقابله با کشف حجاب شهید شدند تا حجاب و عفاف بماند؛ اما متأسفانه امروز دامنها، مانتوها و چادرها کوتاه و کوتاهتر می شود. لازم است که مسئولان در این زمینه کار فرهنگی کنند.

لازم به ذکر است که جلسات حلقه مربیان بصورت ماهیانه و در موضوعات تربیتی بصیرتی تشکیل می گردد.

ارسال نظرات